נמל אשדוד. צילום: אילן אסייג
נמל אשדוד. צילום: אילן אסייג

שירותים מקוונים בנמל אשדוד

בשל  התפשטות נגיף הקורונה, חברת נמל אשדוד הרחיבה את מגוון השירותים המקוונים  עבור לקוחותיה

פורסם בתאריך: 18.3.20 17:53

     

חברת נמל אשדוד  הרחיבה את מערך השירותים מקוונים עבור לקוחותיה דרך אתר האינטרנט של החברה. השירות, שנפתח לראשונה אתמול (ג), מאפשר מגוון שירותים, בהם תשלומי חשבוניות עבור כל סוגי התשלומים לרבות לקוחות מזדמנים ויבוא אישי, וחידוש רישיונות כניסה לנמל אשדוד. לפיכך כלל הלקוחות אשר מטעניהם הועברו למסופים העורפיים, יוכלו לבצע תשלום עבור מטענם דרך אתר האינטרנט, או לחדש את אישור כניסתם מבלי הצורך להגיע פיזית לקופת הנמל.

השירותים המקוונים של נמל אשדוד נפתחו במטרה למנוע הגעתם הפיזית של לקוחות לביצוע פעולות תשלום בקופה, אשר עלולה להביא לחשיפה פוטנציאלית שלהם לוירוס הקורונה. כמו כן, הם מקצרים תהליכים ומייתרים זמן שהייה מחוץ לבית. נמל אשדוד הוציא הנחייה מפורשת ללקוחותיו כי הם מתבקשים לעשות שימוש בשירות המקוון ולהימנע מהגעה למשרדי חברת הנמל.

עלייתה של המערכת לאוויר התאפשרה תוך זמן קצר ובהצלחה רבה הודות לעבודה מאומצת של כלל הצוותים השותפים בתהליך: צוות פיונט, צוות DXC, צוות קומטק והצוות הנמלי. ואכן, מרגע עלייתה לאוויר בוצע במערכת שימוש מוצלח על ידי חברות רבות, אשר זכה למשובים חיוביים מטעם המשתמשים בו. יצוין כי חברת נמל אשדוד נמצאת בקשר רציף עם לקוחותיה, ומטפלת כל העת בתחזוקה ובייצוב המערכת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר