אוטובוס אפיקים באשדוד. צילום: פבל
אוטובוס אפיקים באשדוד. צילום: פבל

חברת אפיקים: אין מזומן – ניתן לשלם רק עם רב קו טעון

על רקע משבר הקורונה חברת אפיקים המפעילה את האוטובוסים בתוך אשדוד הודיעה כי החל ממחר, שלישי, לא תתאפשר רכישת כרטיסים במזומן. מדובר בצעדים נוספים על חיטוי האוטובוסים ומיגון הנהגים שהחלו בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 16.3.20 16:15

     

על רקע החשש מהתפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להוראת משרד התחבורה, החל ממחר יום שלישי 17/03/2020 ועד להודעה חדשה לא תתאפשר רכישת כרטיס בודד במזומן אצל נהגי האוטובוסים, לרבות טעינות חוזים בכרטיסי הרב קו (ערך צבור ומנויים חופשיים) בכל קווי השרות בארץ, וזאת במטרה להקטין את המגע בין הנוסעים והנהג ולצמצם את סיכויי ההדבקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על כל נוסע להצטייד מראש בכרטיס רב קו טעון בחוזה המתאים לנסיעה טרם העלייה לאוטובוס. נוסעים המעוניינים ברכישת כרטיס "רב קו" יוכלו לעשות זאת בכל מרכזי השרות "על הקו" ואף לטעון חוזים לתוך הכרטיס. בנוסף, ניתן לטעון חוזים באתר רב-קו אונליין שכתובתו  ravkavonline.co.il

לדברי שי מלכה, סמנכ"ל שירות באפיקים: "אנו מודעים למצב המורכב בו נמצאים כולנו בימים אלה, ופועלים ככל שניתן  על מנת להמשיך ולספק שירותי תחבורה ציבורית סדירים ללקוחותינו. אנו מאמינים שבאמצעות צעדים נוספים אלו נצליח לתרום לתחושת הביטחון האישי של נוסעינו ושל עובדי החברה".

חיטוי אוטובוס. צילום: אפיקים

בחברה אמרו היום: "היות בריאות הנוסעים חשובה לנו, אנו ממליצים במידת האפשר לבצע פעולות באינטרנט ולהימנע מהגעה למרכזי השירות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר