ד"ר יחיאל לסרי צילום: פבל

בשורות כלכליות: ארכה בתשלום הארנונה וזיכויים להורים ששילמו על חוגים

משבר הקורונה: ד"ר יחיאל לסרי הודיע כי תשלום הארנונה לעסקים יידחה עד חודש מאי והכריז על הפסקת הליכי אכיפה ועיקולים נגד עסקים חייבים. בנוסף ינתן החזר כספי להורים עבור תשלום צהרונים ומתן זיכוי בגין תשלום לחוגי ילדים

פורסם בתאריך: 16.3.20 16:07

     

בעקבות הנחיות הממשלה החדשות במאבק למניעת התפשטות הקורונה, הודיע ד"ר יחיאל לסרי, על פעולות שנוקטת עיריית אשדוד כדי לאפשר מתן הקלות לבעלי העסקים ולציבור התושבים.

בהודעתו, מציין ראש העיר את מורכבות החיים אליהם נקלענו ואת הדאגה מפני הדאגה והנזקים הכלכליים שנגרמים בעטיה של התפשטות הקורונה. "הימים האלה מורכבים לכולנו, ולבעלי עסקים ולעצמאים בכלל מתווספת גם הדאגה הכלכלית" אמר וציין כי במקום שבו החוק מאפשר, העירייה תבוא לטובת התושבים ובעלי העסקים בשורה של הקלות.

עסקים – כבר בשבוע שעבר הודיע ראש העיר על ארכה לתשלום ארנונה ואגרות עד ל-1 במאי, ותמיכה בכל החלטת ממשלה שתאפשר לנו לסייע יותר.

"בעת הזו אנו משהים תהליכי אכיפה ועיקולים נגד חייבים", אמר והמליץ לנצל את הימים האלה כדי להגיע להסדר חוב נוח ומתחשב. אגף ההכנסות בעירייה ערוך לתת שירות קשוב ומבין באמצעות הטלפון או באופן מקוון.

 

הורים – גביית תשלומי הורים לחוגים, צהרונים ומעונות של החברה העירונית לתרבות, תעשה רק עבור המחצית הראשונה של מרץ, כך שעבור המחצית הבאה ועבור חודש אפריל, ההורים לא יחויבו. "מי ששילם בהוראות קבע לצהרונים ומעונות, יקבל החזר ועבור החוגים יבוצע זיכוי".

מופעים – לבחירת התושבים יינתן החזר או זיכוי עבור כרטיסים שנרכשו להופעות במסגרות עירוניות.

כללי – ראש העיר הבטיח להמשיך ולבחון אפשרויות הקלה ככל שתבואנה לשולחנו, בהתאם לסוגיות ובכפוף לסמכות החוקית של הרשות המקומית.

ראש העיר חתם את דבריו בבקשה להמשיך ולהישמע להנחיות משרד הבריאות:  "אנא הקפידו למלא אחר הנחיות משרד הבריאות ושמרו על עצמכם. התנהגות נכונה, משמעת עצמית ואחריות קהילתית הם הערובה למניעת התפשטות הקורונה. ובע״ה נצא מהמשבר בבריאות תוך שמירה ככל שניתן גם על החוסן הכלכלי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר