ויקי סלאבין. צילום: נטלי סקובסקי

יוזמה יפה של הייטקיסטית מאשדוד: העברת שוברי ארוחות לקשישים

בעקבות משבר הקורונה ועל רקע העובדה שאנשי ההייטק עובדים ברובם מהבית, עלתה יוזמה של ויקי סלאבין ממובילות קהילת ההייטק בעיר, לתרום את התקציב היומי הניתן לטובת ארוחה, לטובת משפחות ובודדים החשופים לסיכון מוגבר

פורסם בתאריך: 15.3.20 18:04

     

בעקבות משבר הקורונה קהילת ההייטק והיזמות באשדוד מובילה מהלך להעניק שוברי ארוחות מכרטיסי תן ביס וסיבוס למשפחות ובודדים תחת סיכון בעיר.

היוזמה נולדה בעקבות בקשה של חברת הקהילה, ויקי סלאבין, המעוניינת לתרום את הארוחות שלה ושל חבריה, כאשר עובדים מהבית, לטובת קשישים ואחרים. במקביל הקהילה יוזמת הכנסת מסעדנים מאשדוד להסדר של תן ביס וסיבוס.

"אנו נכנסים לתקופה כלכלית רגישה, בה הכל הולך להשתנות, החל מעבודה מהבית, ועד לצמצום ומיתון שיפגע בכל השכבות במשק", מסבירה סלאבין. "אם יש ביכולתנו לסייע לכל גורם החשוף לסיכון כלכלי נוכח המצב החדש. אנו כקהילת הייטק נסייע נתמוך ונקדם כל יוזמה שתטיב עם המצב הקיים. נשמח אם כל מי שיכול להצטרף, ייתן יד", הוסיפה.

סלאבין, מנכ"לית חברת Prodops.io, המספקת פתרונות בתחום תשתיות פיתוח תוכנה בענן וממובילות הקהילה, התגייסה לטובת המסעדנים והפאבים מאזור אשדוד והחלה באיסוף ורישום מסעדנים המעוניינים לעבוד עם כרטיסי התן ביס והסיבוס – שמוכרות מאד באזור המרכז ומקיימות הסדרות עם אלפי מסעדות בגוש דן, ואילו באזור אשדוד ישנם מעט מאד הסדרים מול בעלי המסעדות.

יחד עם הקהילה המונה כ-1,400 חברוים ועם אגף תעשייה ועסקים בעירייה היא פועלת כדי להגיע לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לקחת חלק בהסדר.

לתרומת זכאות לארוחות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר