צוות מד"א בחליפות מיגון. צילום: צילום דוברות מד"א
צוות מד"א בחליפות מיגון. צילום: צילום דוברות מד"א

באשדוד נלחמים בקורונה

ד״ר יחיאל לסרי: "בשל חובתנו לדאוג לרציפות תפקודית של העירייה ושל החברות העירוניות, ומתוך חשש להשבתת הפעילות במערכת החינוך, הנחיתי לבטל את נשף פורים לעובדי העירייה, נשף פורים לחברה העירונית לתרבות ואירועי פורים לילדי עובדים בפארק לכיש, וכן את טקס עובדים מצטיינים והרמת כוסית לחג הפסח לעובדי העיריה"

פורסם בתאריך: 8.3.20 21:29

     

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום לעובדי העירייה על ביטול נשף פורים לעובדי העירייה והחברה העירונית לתרבות ופנאי, ביטול קרנבל פורים בפארק לכיש, ביטול טקס עובדים מצטיינים וטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח

החלטתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על ביטול האירועים הנ"ל, באה במסגרת המאמץ שעושה המדינה בהתמודדות מול מגפת הקורונה והפעולות הננקטות בכל מקום בארץ על מנת לבלום או לפחות להאט את קצב התפתחות מגפת הקורונה. בהחלטתו, ראש העיר מעביר מסר שבה אשדוד נוטלת חלק ממשי במאבק הלאומי ומאידך מחזקת את ידי הציבור בהתנהגות נכונה כפי שמורה משרד הבריאות.

ד״ר יחיאל לסרי: "בשל חובתנו לדאוג לרציפות תפקודית של העירייה ושל החברות העירוניות, ומתוך חשש להשבתת הפעילות במערכת החינוך, הנחיתי לבטל את נשף פורים לעובדי העיריה, נשף פורים לחברה העירונית לתרבות ואירועי פורים לילדי עובדים בפארק לכיש, וכן את טקס עובדים מצטיינים והרמת כוסית לחג הפסח לעובדי העיריה". ד"ר לסרי הוסיף: "אני מודע לכך שמדובר בהחלטה משמעותית, אולם בעת הזו במיוחד אנו חייבים להימנע עד כמה שניתן מלסכן את עובדינו ואת יכולתנו לתת שירות לתושבי העיר", וציין את "חובתנו לקחת חלק במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הזיהום בנגיף הקורונה" ואת המשמעות בשמירת היכולת הארגונית לקיים רצף תפקודי בכל סיטואציה ובכל תסריט. ד"ר לסרי חתם את דבריו בתקווה ש"כולנו נחזור לחגוג כשסכנת הקורונה תחלוף".

בימים האחרונים גדל מספר החולים בקורונה ומשרד הבריאות ממשיך בקמפיין ההסברה למאבק בהתפשטות הקורונה. בכל מידע שהמשרד מעביר לציבור הוא חוזר על כללי ההתנהגות ובעיקר על האחריות האישית המוטלת על כל אזרח בישראל. ככלל, משרד הבריאות מבקש לשים דגש על היגיינה אישית ולהימנע ממגע קרוב ולחיצת ידיים.

משרד הבריאות דואג לפרסם כל מידע רלוונטי באופן רשמי ולהעלותו לאתר המשרד. זאת כדי להנחות באופן רציף וברור כיצד להתנהג ומאידך למנוע פרסום מידע שקרי ("פייק ניוז") ומטעה. במשרד מזכירים כי רק אם נמלא אחר ההנחיות ונפעל יחד ומתוך אחריות, נוכל למנוע את התפשטות הקורונה.

פרטים ומידע באתר משרד הבריאות: www.health.gov.il

כיצד להתגונן מפני קורונה?

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר