מימין לשמאל: יחיאל ויינגרטן הסגן המיועד, לסרי, כנפו ואפרים ובר
מימין לשמאל: יחיאל ויינגרטן הסגן המיועד, לסרי, כנפו ואפרים ובר

הקאנטרי שוב תקוע: החרדים "במקרה" נעדרו מההצבעה, נכט בחו"ל ואוברפלד חולה

הסעיף הראשון בישיבת המועצה אמש היה אישור החוזה עם הזוכה, רשת הולמס פלייס, אך הוא הורד מסדר היום משום שלא היה הקוורום הדרוש לנושא-15 חברי מועצה. הרב אפרים ובר: "לא רצינו להשתתף וזה ידוע למה"

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:29

     

סגאת הקאנטרי ברובע י"ג באשדוד: אמש הובא לאישור המועצה, שוב, ההסכם בין חפ"א לבין רשת הולמס פלייס שנבחרה לסיים את עבודות הבניה של הקאנטרי ולהפעילו. הכל כבר היה מוכן כדי שהפרויקט ייצא לדרך.

אבל אז התברר שלקואליציה אין מספיק אנשים. אין קוורום – מכסת הנציגים שצריכה להיות כדי לאשר את ההחלטה.

וכל זאת מדוע? כי שתי הסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נעדרו מההצבעה על הסעיף המסוים הזה, שהיה הראשון ברשימת הנושאים לדיון ולהצבעה בישיבה, וסיעה נוספת בקואליציה, של עוה"ד אלי נכט ואלכס אוברפלד, לא הגיעה כלל לישיבה.

הקאנטרי קלאב אשדוד. צילום: פבל

עדיין תקוע: הקאנטרי קלאב באשדוד. צילום: פבל

זה היה אם כן עוד פיאסקו בנושא הקאנטרי. הסעיף הראשון בנושאים לדיון בישיבת המועצה ביום רביעי היה החוזה עם הזוכה אך הוא הורד מסדר היום משום שלא היה הקוורום  הדרוש לנושא-15 חברי מועצה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כל החרדים נעדרו מתחילת הישיבה וכשהנושא הורד מסדר היום הם נכנסו כאחד לאולם. כאן המקום להזכיר שהקאנטרי צפוי לעבוד גם בשבת.

עזרא שור מיהדות התורה אמר ל"כאן דרום" כי היתה להם ישיבת סיעה ומשזו הסתיימה הם הגיעו לישיבת המועצה. חברו לסיעה הרב אפרים ובר אמר: "לא רצינו להשתתף וזה ידוע למה".

נכט ורעייתו עם לסרי וכנפו. מימין: מס' 2 בסיעת עתיד אשדוד עו"ד אלכסנדר אוברפלד ורעייתו

עדיין מחייכים? אחרי חתימת ההסכם הקואליציוני בין נכט ללסרי לפני כשנה ורבע: נכט ורעייתו עם לסרי וכנפו. מימין: מס' 2 בסיעת עתיד אשדוד עו"ד אלכסנדר אוברפלד ורעייתו

 אבי אמסלם אמר שלש"ס היתה ישיבת סיעה. הנעדרים הנוספים היו: ד"ר אלי לחמני, הלן גלבר ועו"ד אלי נכט שהיו בחו"ל וחברו של נכט לסיעה, עו"ד אלכס אוברפלד, חלה לדבריו בשפעת. בריאות!

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר