חדר ההמתנה בכניסה מקוה רובע ג

בפעם הרביעית- אשדוד זוכה בחמישה כוכבי יופי בתחרות 'מקווה נאה'

חמישה כוכבי יופי בתחרות מקווה נאה בישראל יפה 2017 הנערכת ע"י 'המועצה לישראל יפה', בחסות המשרד לשירותי דת, המקוה הזוכה: מקוה רובע ג'.

פורסם בתאריך: 14.9.17 17:09

     

טקס סיום תחרות מקווה נאה בישראל יפה 2017  נערך ע"י 'המועצה לישראל יפה' יחד עם המשרד לשירותי דת, במעמד רבנים, השר לשירותי הדת, צוות השופטים, נציגי המועצה לישראל יפה, נציגי המועצות הדתיות מכל הארץ ועוד אישים נכבדים.

 

מתנדבי המועצה לישראל יפה בדקו מקוואות ציבוריים, בערים, במועצות מקומיות ובישובים ברחבי הארץ. המתנדבים סקרו את החזות החיצונית והפנימית של המקווה, נוחות השימוש, נגישות לנכות, בטיחות המבנה, ניקיונו וטיב השירות, התנהלות מקיימת במקוואות במגמה ליצור בהם סביבה ידידותית לקהילה. בראש התחרות עמדו הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי, פרופ' זהבית גרוס חברת ועדת תחרות בכירה ראש קתדרה לחינוך, לערכים, סובלנות ושלום מאונ' בר אילן.

את הכינוס פתח מר אברהם כץ עוז יו"ר המועצה לישראל יפה שקידם את ראשי המועצות הדתיות ופמלייתן הזוכים בתחרות הנוכחית ושמח על קיום התחרות בנושא מקוואות הטהרה בישראל.

השר לשירותי דת ח"כ הרב דוד אזולאי, בדבריו הביע את התרגשותו על ההשתתפות המרשימה בזכיה החשובה בתחרות 'מקוה ישראל יפה' 2017 ובנאומו הנרגש שיבח את הנושאים בנטל – ראשי המועצות הדתיות והעובדות המסורות אשר בעבודתם הקשה המתפרסת בכל השנה כולה, להן מגיע תודה והערכה רבה.

השר אזולאי אמר כי אנו דבקים במטרה שזו הטהרה, שמחים אנו לשמוע היום כי גם בקיבוצים מקימים בתי כנסת ומקוואות טהרה.

הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי ויו"ר התחרות ציין שזו זכות בשבילו לעמוד בראש תחרות למשימה כה חשובה ובירך את כל העובדות המסורות העושות עבודתן נאמנה וקרא לראשי הערים וראשי המועצות הדתיות לפעול במשך ימות השנה לשפר יותר ולייעל את מקוואות הטהרה בארצנו.

עוד נשאו דברי ברכה מנכ"ל המשרד לעניני דת עו"ד עודד פלוס ופרופ' זהבית גרוס חברת ועדת תחרות בכירה ראש קתדרה לחינוך, לערכים, סובלנות ושלום מאונ' בר אילן. שבדבריהם רגשו את המשתתפים כאשר ציינה שיסוד הטהרה הוא אבן היסוד של העולם היהודי וסיימו בברכת שנה טובה ומבורכת לכל העושים והמעשים.

במהלך הכינוס, המשתתפים צפו במצגת מרשימה אשר בה מופיעים ברכותיהם של רבנים וראשי ערים שמברכים את ראשי המועצות הדתיות ועובדיהן על הזכיה בפרוייקט "מקוה ישראל נאה" ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הצטרף אף הוא ובירך את ראש המועצה הרב עובדיה דהן ואמר: "ברכות לזכיה בתחרות מקוה רובע ג' – המקוה המצטיין  2017 בעירנו אשדוד, ותודה מקרב לב לראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על ההישג הזה ובכלל על ההישגים שלו הרבים למען העיר אשדוד, בהזדמנות אברך את המועצה לישראל יפה העושה עבודה נהדרת בעירנו".

 

בשלב זה נקרא אל הבמה הרב עובדיה דהן לקבל את "אות המקוה המצטיין" בזכיה של חמישה כוכבי יופי ופרס כספי לאחר שעמדו בכל הכללים הנדרשים בהצלחה בתחרות "מקוה נאה בישראל יפה 2017" מידיהם של השר לשירותי הדת הרב דוד אזולאי וצוות השופטים.

 

ראש המועצה הרב דהן מקבל את אות דגל היופי 2017 מהשר דוד אזולאי-

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר