נכט ו"שבת היום" במהלך העימות מחוץ לסופר פאפא במרכז א' היום. צילום מתוך סרטון שצילם אחד הנוכחים

שבת היום: צפו בנכט הודף מפגין חרדי שזועק 'שאבס'

שבוע שלישי לעימותים מחוץ למרכול החדש שנפתח בשבת במרכז א'. חבר הקואליציה עו"ד אלי נכט הציע למפגינים החרדים מים ונענה בבעיטה

פורסם בתאריך: 15.2.20 18:42

     

היום, שבת, שוב פרץ עימות מחוץ למרכול "סופר פאפא" במרכז המסחרי של רובע א' באשדוד, שעובד שבעה ימים בשבוע ונפתח לפני פחות מחודש. זוהי השבת השלישית שבמהלכה מגיעים חרדים למחות על פתיחת המסחר בשבת באותו מקום.

גם הבוקר קבוצה של חרדים הגיעה למחות על חילול השבת ומולה ניצבו תושבים חילונים כמשקל נגד, בתוכם היה גם חבר המועצה והקואליציה, עו"ד אלי נכט.

באחד הסרטונים שמתגלגלים ברשת נראה נכט תופס בחולצה את אחד המפגינים החרדים שקורא "שאבס, שאבס" ומנסה להתקרב אל החנות. מדובר באברך שזכה בעבר לכינוי "שבת היום" בעקבות הקריאות שנהג לקרוא נגד חילול שבת במרכז הקניות ביג ומקומות נוספים בעיר.

אבל זה לא כל הסיפור. הנה כאן, בסרטון הבא, נכט ניגש למפגינים ומציע להם מים, אבל אחד מהם מגיב דווקא בבעיטה:

 

נכט: "היום אני ומפלגתי נטלנו חלק במחאה מול עשרות אברכים צעירים שטופי מוח שבאו לפגוע בבית עסק הפועל בשבת באזור א׳. מדובר באזור מעורב שרק מטרים בודדים ממנו ישנם חנויות ובתי קפה פתוחים בשבת כבר עשרות שנים. מדובר בקיצונים חרדים שבאו להתסיס, זה השבוע השלישי ברציפות, תוך ניסיון לפגוע בבית העסק ולמנוע את הכניסה אליו.

"לא שמעתי", הוסיף נכט, "שום גינוי מהנהלת העיר ולא מסגני ראש עיר החרדים, על מנת לגנות תופעה פסולה זו. יש להוקיע את התופעה מהשורש. אנחנו כאן כדי להיות לצד בעל העסק שהשקיע ממיטב כספו, אנחנו כאן לצד התושבים שרוצים לחיות בעיר, בה אפשר לרדת למטה ולקנות פיצוחים. אנחנו כאן בעד חיה ותן לחיות, וכל מי שהמשוואה הזאת לא מתאימה לו, שישקול אופציות אחרות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר