במרכז: איתמר אסף ומיקי חובל, יוזמי קהילת ההייטק באשדוד

לראשונה באשדוד: השקת קהילת הייטק ויזמות

באירוע חגיגי להשקת קהילת ההייטק והיזמות של אשדוד והסביבה יוצגו חזון הקהילה והתוכנית לצמיחה בעולמות ההיי-טק והיזמות באשדוד בשנים הקרובות. ההשקה בשיתוף חברת אורקל ישראל ומרכז כיוונים. יום ג' 25.2, 19:00, מרכז כיוונים באשדוד

פורסם בתאריך: 12.2.20 14:30

     

ביום ג' 25.2 יתקיים ארוע השקה רשמי של קהילת ההייטק של אשדוד והסביבה. בארוע, בשיתוף חברת אורקל ישראל ו-The Hive, האקסלרטור של מרכז "כיוונים", יוצג חזון הקהילה והתוכנית להצמחת תחום ההייטק והיזמות באשדוד בשנים הקרובות. במעמד ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי.

קהילת ההייטק והיזמות של אשדוד והסביבה הוקמה על ידי קבוצה של אנשי הייטק ויזמים מנוסים, שמטרתם היא ליצור תשתית ליצירת שיתופי פעולה בין חברות שונות, גורמים פרטיים, וארגונים מאשדוד. הפעילות בשיתוף מלא עם הרשות המקומית ועם כל הגופים הרלוונטיים באזור.

הקהילה תציג באירוע את הנושאים המרכזיים אותם היא מקדמת, ותציע לשותפים פוטנציאליים ולציבור הרחב לקחת חלק מרכזי בקידומם, בהם: קיום אירועים מקצועיים עם תוכן איכותי ע"י בכירים מהארץ ומהעולם, סיוע וקידום שיתופי פעולה של חברי הקהילה, סיוע במנטורינג לצעירים בתחילת דרכם המקצועית, מיפוי של חברות ההייטק הפועלות באזור, וסיוע בעבודה מול גופי מחקר ואקדמיה באשדוד וסביבתה.

כיום, הקהילה מונה כ-1,200 חברים הפעילים בקבוצת הפייסבוק הייטק באשדוד והסביבה, בעתיד יושק אתר אשר יציג את פעילות הקהילה. הקהילה שמה לה למטרה לבנות קהילה חזקה ואיכותית המכילה את מגוון האוכלוסיות באשדוד.

באירוע ההשקה תיקח חלק אורקל ישראל, הסניף הישראלי של ענקית הטכנולוגיה Oracle, שתציג את מגוון האפשרויות ליזמים ומפתחים על תשתית הענן החדשה של אורקל Gen 2, תוך שימוש חופשי בכלים ובטכנולוגיות המתקדמות שעומדות לרשותם.  זאת, בנוסף לעמדה ייעודית, אשר תציג להייטקיסטים באשדוד את האפשרות להשתלב בקריירה באורקל ישראל.

שותף נוסף בארוע הוא "The Hive Ashdod" האקסלרטור המקומי של מרכז כיוונים בשיתוף משרד הכלכלה, המלווה סטאטראפים ויזמים רובם מאשדוד והסביבה בתחילת דרכם. פעילות האקסלרטור כוללת חיבורים עם משקיעים, נטוורקינג מקצועי ומנטורינג מצד יזמים מנוסים. מהחממה יצאו עד היום 50 חברות, 9 תכניות (כולל זאת שתפתח בקרוב), 140 יזמים, 150 מנטורים, גיוסים של 25 מיליון דולר, ובסך הכל 40% סטארטאפים שפעילים לאחר התכנית.

בין החברות הבולטות יוצאות החממה: סופר-אפ (SuperApp) בניהולו של רועי איטח, שהשלימה סבבי גיוס של יותר מ-15 מיליון ומעסיקה 60 עובדים באשדוד. החברה עושה מהפכה בצורה שבה אנחנו עושים קניות עם חווית מובייל ייחודית וחדשנית אשר מתאימה את המוצרים למשתמש. חברה נוספת שיצאה מהחממה האשדודית, NoTraffic בהובלת אוריאל כץ, פיתחה את פלטפורמת ה-AI הראשונה המחברת את הנהגים בכביש לרשת העירונית, ופותרת את אתגר עומסי התנועה.

איתמר אסף, ממקימי הקהילה אמר: "באשדוד והסביבה ישנם כ-10,000 יזמים והייטקיסטים. מטרתנו היא לייצר תשתית לשיתופי פעולה בין חברי הקהילה ולהנגיש את הידע והניסיון המקצועי הרב שנצבר לחברי הקהילה. השקת הקהילה היא בדיוק האירוע להציג את הפעילות שלנו בפני הקהל הרחב".

אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "אנו שואפים להביא את ענן אורקל לכל מקום בישראל בו יש עשייה יזמית וחדשנות. לכן שמחנו להיענות לפנייתם של יזמי קהילת ההייטק באשדוד ולהשתתף בארוע השקת הקהילה."

אתי לוגסי, מנהלת מרכז כיוונים אשדוד: "מרכז כיוונים אשדוד, "בכיוונים שמחים לקחת חלק ומברכים על העשייה עם קהילת הייטק אשדוד והסביבה. אנו נשקיע יחד כל מה שצריך כדי ליצור עוד מרחב ידע, הכשרות וקהילות בתחומי הייטק בעיר. גם נוכחותה של חברת אורקל כאן הינה תוצר יזמות מקומית של קהילת ההייטק שהצליחו להביא חברה בינלאומית שפועלת בארץ, עם מאות עובדים בתחומי פיתוח תוכנה, שיווק ומכירות ב-3 מרכזי פעילות בארץ. אנו מקווים כי גם אשדוד תוכל להיות בעתיד מרכז מו"פ נוסף עבור אורקל ישראל."

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר