חברת המועצה וממונה על הגיל הרך והצהרונים, ד"ר אפרת אוחיון נאור. צילום: פבל

הסוף לפרסומים המודפסים: הצעה ירוקה התקבלה במועצת העיר פה אחד

בחסות ד"ר אפרת אוחיון-נאור וסייעת המקומיות: עיריית אשדוד וחברות הבת שלה יפחיתו את הדיוור הלא רצוי לבתי התושבים. בנוסף, חברי המועצה יקבלו את החומרים בדואר האלקטרוני במקום חבילה ענקית של ניירות - וייעזרו בטרבלטים במהלך הישיבה

פורסם בתאריך: 10.2.20 17:04

     

בהמשך לפרסום ב"כאן דרום", הצעתן של סייעת המקומיות וד"ר אפרת אוחיון-נאור לייעול מערך הדיוור והפרסום של העירייה בישיבת המועצה שהתקיימה ביום ד' האחרון התקבלה בתמיכה מלאה של כל חברי המועצה.

מטרת ההצעה היא הפחתת השימוש בנייר ויצירת פסולת מיותרת על ידי הפסקת שליחת חומר מודפס כמו פרסומים ומידעונים לתושבים. הדיוור המודפס ימשך עבור תושבים אשר ללא גישה למידע מקוון וזקוקים לקבלת המידע באופן מודפס עד לפתח הבית. כמו כן, הפחתת ההדפסה אמורה לחסוך עלויות מהקציב המוקדש לכך בדרך כלל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"בפועל מתברר שהרבה מהחוברות והמידעונים מוצאים עצמם בפח במקרה הטוב וזרוקים ברחוב במקרה הרע". מסבירים בסייעת המקומיות.

"הפרסומים לא רלוונטיים לכולם. כמו כן, בימינו רוב התושבים מקבלים את האינפורמציה באופן דיגיטלי. לשם כך מציעות המקומיות להקים ועדת היגוי אשר תבחן את הנושא ותציע תהליך הדרגתי ומושכל ליישום ההחלטה תוך בקרה ומדידה של הערכת התועלות".

שינוי נוסף שהובילו המקומיות באמצעות ההצעה הוא שינוי משמעותי של התנהלות המועצה עצמה. עד כה לפני כל ישיבת מועצה חברי המועצה היו מקבלים כמות גדולה של חומר קריאה מודפס כהכנה לישיבה עצמה. מעתה, יקבלו חברי המועצה את החומרים באמצעות המייל, ובמהלך ישיבת המועצה ישמשו אותם "טאבלטים" בהם יוצג המידע הרלוונטי.

ההצעה גובשה בשיתוף עם מנכ"ל החברה העירונית אורן טואיל, מנכ"ל המשכן לאומנויות מוטי מלכא, מנהלת השיווק שרי בן נון, גזבר העירייה עודד לוי והמשנה למנכ"ל העירייה, דינה בר-אולפן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר