משמאל לימין: יחיאל לסרי, שר התיירות יריב לוין, עופר דרי ואמיר חייק. צילום: מייק אדרי

כנס יזמים למלונאות: אשדוד חושפת תכנית שאפתנית בתחום התיירות

פארק מים בשפך נחל לכיש, בתי מלון לאורך החוף, ומתחמים אורבניים תוססים. כך תיראה מפת התיירות של אשדוד בשנים הקרובות על פי ההכרזות בכנס שנערך היום בעיר

פורסם בתאריך: 15.1.20 15:02

     

כנס יזמים למלונאות אשדוד נערך היום (ד') בבית אריה קלנג שבגבעת יונה. הכנס התקיים ביוזמת העירייה והחברה לתיירות והשתתפו בו שר התיירות יריב לוין, רו"ח אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות בישראל וכמובן ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. את הכנס עצמו הנחה העיתונאי והפרשן הכלכלי עופר פטרסבורג.

בכנס נערכו מספר רב של דיונים פתוחים על ידי אנשי מקצוע שונים בנושאי מלונאות כמו: תמריצים למלונאות, תיירות ואיכות סביבה, מיתוג ערים, שילוב מגורים ומלונאות ועוד. בתחילת האירוע נשא דברים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר התגאה בהישגיה הנוכחיים של אשדוד, כמו קבלת פרס איסטנבול לעיר הירוקה ביותר לחופי ים התיכון ובירך על התהליך המואץ של תנופת התיירות בעיר.


שר התיירות לוין פתח בדבריו ואמר, "אין ספק כי עם פיתוח התיירות באשדוד בשנים האחרונות, העיר אשדוד תהפוך להיות חלק מהותי ומרכזי בתיירות בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החלק שקיבל תשומת לב גבוהה מצד הנוכחים היתה הרצאתו של עופר דרי, מנכ"ל החברה לתיירות, אשר הציג את תכנית פיתוח התיירות של אשדוד בהווה ובעתיד. חלק גדול מהתכנית מתרכז בטיילת המתפרסת לאורך חוף הים של אשדוד. "מטרת העל היא אחת – מיצובה של אשדוד כעיר ים רב תרבותית – תוססת ועשירה, המהווה מוקד משיכה לתיירים ומבקרים לאורך כל השנה" מסר דרי.

שר התיירות יריב לוין וראש העיר לסרי. צילום: מייק אדרי

התכנית השאפתנית כולל הקמה של מעל 15 בתי מלון עד לשנת 2030, פארק אתגרים חדש המתפרס על שטח של כ-40 דונם, מזחים תיירותיים שיחברו את העיר אל תוך הים, ומתחם שוק חדש שיעבוד כל השבוע ויכלול מסעדות, ברים וגלריות.

פארק אתגרים החדש. סימולציה, החברה לתיירות

הילטון בחוף. סימולציה, החברה לתיירות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר