טלקר מחלץ את הילד מהדירה. צילום: גל חיוט

צפו: רגעי האימה והחילוץ מהדירה הבוערת ברובע ב'

מצבו של אלכסנדר אומלצ'נקו שעבר במקרה ליד הבניין וחש לדירה הבוערת בניסיון להוציא ממנה את הילדה בת ה-4 עדיין קשה. השריפה פרצה בעקבות כשל חשמלי במנורה. בשירותי הכבאות מכחישים את טענות הדיירים ולפיהן עבר זמן רב עד שלוחמי האש הגיעו למקום

פורסם בתאריך: 2.1.20 16:42

     

אתמול פרצה שריפה בדירה בקומה הרביעית שבבניין מגורים ברחוב קיבוץ גלויות 8 באשדוד וארבעה בני אדם נפגעו. ילד בן 7 וילדה בת 4, אימם ועובר אורח בשם אלכסנדר אומלצ'נקו שניסה לחלץ את הילדה ונפגע בצורה הקשה ביותר. הוא מאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים באשדוד והיום הוחזר להכרה לאחר שהיה מורדם ומונשם. הוא שאף עשן רב שחדר לריאותיו ולהבות ליחכו את שער ראשו.

קובי טלקר שמתגורר בקומה השניה בבניין הבין שיש שריפה מעליו ומיהר לקומה העליונה. דלת הדירה הייתה נעולה. בינתיים הבחינו דיירים שבחלון הדירה עומד ילד קטן ולידו עולות להבות.

טלקר נכנס לדירה שבקומה השלישית, יצא לחלון והחל לטפס למעלה תוך כדי שהוא נאחז בכל מה שאפשר, העיקר להגיע לילד ולהצילו. "חששנו שהוא יקפוץ למטה", אומר טלקר:

דיירים בבניין טוענים שעד שהגיעו הכוחות הראשונים של מכבי האש עבר זמן רב. לדברי טלקר עברו לפחות 25 דקות עד שהגיע הצוות הראשון ובהתחלה מי שסייע בפעולות הכיבוי היה נהג ביובית שעבר בסמוך. משירותי הכבאות וההצלה נמסר שהדבר אינו נכון וכי הצוות הראשון היה במקום 4 דקות מאז הקריאה.

כמעט שילם בחייו: אומלצ'נקו. התמונה באדיבות המשפחה

המזגן המותך בדירה היום. צילום: דור גפני

מגי בתה של חברתו של של אומלצ'נקו: "כולנו בשוק. אלכס אדם שנחלץ לעזרה, בעיני הוא גיבור-על. הוא היה בדרך לקנות סיגריות וכשהבחין בילד על אדן החלון והבין שיש שריפה עלה במהירות, עזר לקובי טלקר לקלוט אותו בבטחה ואז טיפס בעצמו ונכנס לדירה אפופת העשן. הוא חיפש את הילדה עד שבעצמו לא יכול היה לנשום יותר. אחר הצהריים הוא התעורר אבל בקושי מדבר ועדיין מחובר לחמצן".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר