יד לבנים המחודש צילום: בית יד לבנים

שלומי בן עזרי נבחר לכהונה שניה כיו"ר יד לבנים

שלומי בן עזרי נבחר פה אחד לקדנציה נוספת כיו"ר יד לבנים

פורסם בתאריך: 24.12.19 13:38

     

שלומי בן עזרי, אח שכול, נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר יד לבנים באשדוד. בבחירות שהתקיימו ביום חמישי האחרון בחר ועד הארגון פה אחד בשלומי שזו הקדנציה השנייה שלו. כמו כן נבחרו לוועד הסניף: רחל שי, עדנה חקאני, יהודה בונצל, פנינה כהן, שלומית וינטרוב , אורלי ארזה ושלומי בן עזרי כיו"ר.

על פי תקנון הבחירות של יד לבנים, הוועד הוא הגוף שבוחר מתוכו את היו"ר של הארגון המקומי כאשר להורים השכולים ניתנת עדיפות בהתמודדות על פני אחים שכולים (אח שכול לא רשאי להתמודד מול הורה שכול). לכן לפני תחילת הבחירות שאל היו"ר בן עזרי אם ישנו הורה שמעוניין להתמודד. לאור רצונו של אחד מחברי הועד להתמודד הציגה גם עדנה חקאני את מועמדותה וזכתה לרוב מוחלט בהצבעה. מיד לאחר זכייתה ביקשה עדנה להעלות לבחירה חוזרת את תפקיד היו"ר בלא לנצל את הזכויות העודפות שניתנות להורה על פני אח בתקנון הארגון.

נערכה הצבעה חוזרת והיו"ר המכהן זכה ב"פה אחד". מיד לאחר בחירתה היא הודיעה על פרישתה מהתפקיד והמליצה להצביע עבור מועמדותו. עדנה חקאני: "בחרתי להתפטר כי אני חושבת שלאור פעילותו של שלומי ביד לבנים, שלומי אדם מוערך שמסייע בהובלת הארגון וראוי לשאת בתפקיד חשוב זה. עוד אמרה עדנה: " מעבר לעובדה ששלומי ראוי ביותר לשאת בתפקיד יו"ר יד לבנים, אני רוצה להקדיש את יום הזיכרון לחלל הפרטי שלי, סרן אביב חקאני ז"ל, קצין המנהרות. לא יהיה ראוי אם ביום הזיכרון לחללי צה"ל יו"רית הארגון תקדיש אותו לחלל הפרטי שלה בלבד ולא תהיה פנויה לחללים הנוספים בני אשדוד".

"נפלה בחלקי הזכות לעמוד בראש סניף יד לבנים באשדוד ולפעול להנצחת נופלי העיר ולמשפחותיהם" אמר שלומי בן עזרי היו"ר הנבחר. "לנגד עיני עומדת טובתם ורווחתם של משפחות השכול, אותם משפחות שאבדו את היקר מכל למעננו. בכוונתי להמשיך להעניק למשפחות יקרות אלה כל תמיכה נדרשת וסיוע אפשרי. זו זכות גדולה וחובתנו המוסרית לדאוג ולטפל בהם".

שלומי בן עזרי צילום: עמית עמילוב

יד לבנים המחודש צילום: בית יד לבנים

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר