״ביג פאשן״ אשדוד. צילום :פבל
״ביג פאשן״ אשדוד. צילום: פבל

הקניונים המצליחים בארץ: ביג פאשן אשדוד במקום העשירי

הדירוג השנתי של TheMarker וצ'מנסקי בן שחר: מהם מרכזי הקניות המובילים בישראל, מי עלה ומי ירד

פורסם בתאריך: 16.12.19 11:03

     

מדירוג של TheMarker וחברת הייעוץ צ'מנסקי בן שחר לשנת 2019 מרכז הקניות ביג פאשן באשדוד נכנס לעשירייה הפותחת של הקניונים המצליחים בארץ. הוא דורג במקום העשירי – עליה של מקום אחד לעומת השנה הקודמת שבה הוצב במקום 11.

כתבת TheMarker עדי דברת-מזריץ מציינת הבוקר כי 2019 הייתה השנה המאתגרת ביותר עד עתה לקניונים בישראל: השמים הפתוחים, הגידול בקניות באינטרנט ועודף שטחי המסחר – כל אלה הביאו לירידה במכירות ובמספר המבקרים. גם קריסתן של רשתות אופנה לצד צמצום שטחי המסחר של רשתות קיימות שנכנסו למשטר צנע חלקי, הקשו על הקניונים. כל זאת, עוד לפני שמדברים על כניסתה הצפויה של הענקית אמזון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ביג פאשן הוא הנציג האשדודי היחיד בעשיריה הפותחת. במקום הראשון עזריאלי מלחה ששומר על מקומו בראש, אחריו מול הים, עופר הקניון הגדול, עזריאלי איילון, עזריאלי תל אביב, שבעת הכוכבים, עופר הקריון, הזהב, עיר ימים וסוגר את העשירייה, כאמור, ביג פאשן אשדוד.

"השנה", ציינה דברת-מזריץ לגבי ביג פאשן אשדוד, "הקבוצה המשיכה לשפר את התמהיל של אחד המרכזים היפים בישראל, עם הכנסת מותגי קבוצת פקטורי 54 והגדלת חנות נייקי. מדובר בקונספט שמתאים לתקופה, של מרכז לייף סטייל פתוח המדמה רחוב ומציע מסחר לצד בילוי ופנאי. מכיוון שדמי השכירות והניהול במרכזים של ביג נמוכים מאשר בקניונים המובילים, הוא נחשב לקניון רווחי עבור הרשתות. כמו כן, הוא זכה לדירוג גבוה מצד הלקוחות והמנהלים של הקניונים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר