"אין פה כלום", עמרם כנפו. צילום: עופר אשטוקר

שם התואר: בעיתון של ש"ס עמרם כנפו הוא עדיין ממ"ק

במודעה גדולה של האגף לחינוך תורני בעיריית אשדוד שפורסמה היום בעיתון "הדרך", התואר "ממלא מקום ראש העיר" מוצמד ליו"ר ש"ס באשדוד, עמרם כנפו על אף שזה השעה את עצמו מתפקידו לפני חמישה חודשים. כנפו: "אני גם מופתע אך ההרגל של 19 שנה משפיע"

פורסם בתאריך: 7.9.17 09:27

     

בעקבות כתב האישום שהוגש בתחילת חודש אפריל כנגד עמרם כנפו בבית משפט המחוזי בבאר שבע, הודיע יו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו כי החליט להשעות עצמו מתפקידיו בעירייה. בהודעה ששלח לראש העיר יחיאל לסרי כתב כנפו: "לאור חוות דעתו של רוני עמיר עלי להתפטר מתפקידי כממלא מקום ושאר התפקידים בדרך של השעיה ביום שני הקרוב בעזרת ה' אגיש לך את מכתב ההודעה". במקומו של כנפו לא מונה מחליף, שכן הוא מתפטר באמצעות השעיה, מצד שני ראש העיר אינו יכול למנות מחליף שכן על פי החוק אסור למנות סגן ראש עיר בזמן שנותרו פחות מ-28 חודשים לבחירות.

אלא שבמודעה שפורסמה היום בעיתון "הדרך המזוהה עם ש"ס, מפלגתו של כנפו, נכתב "הרב עמרם כנפו שליט"א, תחת התואר: ממלא מקום ראש העיר". במודעה מברכים כנפו וחבר המועצה מטעם התנועה, חיים אמסילי הממונה על החינוך התורני בעיר, על הוצאתו של העיתון החדש. לידם שמותיהם מופיעים שמותיהם של מנהלי מוסדות בעיר ורבנים בהם עובדיה דהן, גבריאל ריבוח, פנחס קריספין ומאיר עמר.

נראה, אם כן, שעם תואר או בלי תואר, עם תפקיד רשמי או בלי, עמרם כנפו, שעומד כיום למשפט בפרשת השחיתות לכאורה בעיריית אשדוד, הוא עדיין האיש החזק בתנועת ש"ס באשדוד ועל פיו יישק דבר. לדברי מקורב לנושא, "מי שחשב שעמרם כנפו השעה את עצמו – טועה בענק".

פנינו לקבלת תגובתו של כנפו, והוא מסר: "אני גם מופתע אך ההרגל של 19 שנה משפיע". את תגובתו של חיים אמסילי לא הצלחנו לקבל וכשתגיע – נשמח לפרסמה.

 

ממלא מקום ראש העיר

בהגדלה:

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר