גבי כנפו עם גדעון סער. משמאל מישל בוסקילה מאשקלון. צילום מפייסבוק

כפי שפרסמנו ב"כאן דרום": גבי כנפו בראש מטהו של גדעון סער

בפוסט שפירסם היום כתב כנפו: "סיכמתי עם המועמד לתפקיד יו"ר "הליכוד ח"כ גדעון סער על מינויי לראש מטה הבחירות באזור אשדוד, לקראת הפריימריז". קרא לחבריו בליכוד להצטרף אליו. עד עתה רוב בכירי המפלגה בעיר ובראשם ד"ר לסרי - נותרו נאמנים לנתניהו

פורסם בתאריך: 6.12.19 13:23

     

ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, עו"ד גבי כנפו, ינהל את מטה הבחירות של המועמד לראשות הליכוד גדעון סער. "הבוקר", כתב ברשומה שפרסם בפייסבוק, "סיכמתי עם המועמד לתפקיד יו"ר "הליכוד ח"כ גדעון סער על מינויי לראש מטה הבחירות באזור אשדוד, לקראת הפריימריז לראשות המפלגה".

כזכור, לפני פחות משבועיים פרסמנו כאן שכנפו תומך בסער, שהוא מנהל את המטה שלו בעיר וגם שהוא סבור שבנמין נתניהו הגיע לסוף דרכו הפוליטית.

כנפו קורא לחבריו בליכוד להצטרף למחנה סער, "לאור המבוי הסתום שאליו נקלעה מדינת ישראל ורגע לפני שיהיה מאוחר מידי. אנחנו מפלגה דמוקרטית, חיה ותוססת, שידעה לקבל החלטות קשות בזמנים קשים".

לפי שעה כנפו הוא היחיד מבין הדמויות הבכירות בליכוד באשדוד שתומכות בסער, על כל פנים באופן פומבי. ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, הודיע שהוא תומך בהמשך כהונתו של נתניהו בראשות הליכוד ובמועמדותו לראשות הממשלה גם בבחירות הבאות, למרות הגשת האישומים החמורים נגדו.

גם יו"ר ועד העובדים בעירייה, איריס נפתלי ואחיה, אשר נהון, שעומד בראש הסניף, שומרים  אמונים לנתניהו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר