דוד לוי ז"ל

הרב דוד לוי שנהרג במרוקו ייטמן באשדוד היום ב-15:00

לוי, תושב אשדוד, הניח ארבעה ילדים ובהם תינוק כבן שנה. השר אריה דרעי כתב בטוויטר: "כואב על פטירתו הטראגית של הרב דוד לוי ז"ל בתאונה במרוקו"

פורסם בתאריך: 2.12.19 07:12

     

הרב דוד לוי תושב אשדוד שנדרס למוות בקזבלנקה שבמרוקו ביום שישי, ייטמן היום, שני, בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד. מסע ההלוויה ייצא בשעה 14:00 מישיבת שובה ישראל ברובע י"ב.

גופתו של לוי הוטסה לישראל במהלך הלילה. בתחילה נמסר שהלוויתו תתקיים בשעה 12 אולם בשל עיכובים היא נדחתה, כאמור, לשעה שלוש אחר הצהריים.

לוי, נשוי ואב לארבעה, בן 44, נסע להשתתף בהילולה של רבו, יאשיהו פינטו, עם עוד רבים מחסידי הרב. ביום שישי אחר הצהריים, הוא יצא מהמלון שבו שהה והיה בדרך לאוטובוס שחיכה כדי לקחת את המשתתפים לתפילה על קברות קדושים. אולם מסיבה לא ברורה הוא נמחץ בין שני אוטובוסים, לאחר שככל הנראה אחד הנהגים לחץ בטעות על דוושת הגז או שיחרר את הבלם.

זירת האסון בקזבלנקה, מרוקו

דוד נולד וגדל באשקלון, בנם הבכור של שרה וכליפא. בצעירותו היה דמות מוכרת בנוף האשקלוני עד חזרתו בתשובה באמצע שנות העשרים שלו. לאחר שהתחתן כחרדי, עבר לגור באשדוד, הקים משפחה ברחוב תמוז והתקרב לרב פינטו וניהל את בית המדרש בישיבת שובה ישראל שלו ואת בית הכנסת ושל הרב פינטו בביתו ברובע י"א.

"כואב על פטירתו הטראגית של הרב דוד לוי ז"ל בתאונה במרוקו", כתב אתמול שר הפנים, אריה דרעי בחשבון הטוויטר שלו, "מעמודי התורה והחסד באשדוד, מנהל כולל ופעיל מסור של תנועת ש"ס אשר תרם רבות להצלחתה, וכל בנותיו לומדות ברשת החינוך 'בני יוסף'. תנחומים כנים למשפחתו ולרעייתו הכאובה ומתפלל שהקב"ה יאמר די לצרותנו. יהי זכרו ברוך".

אמש פורסמה הקלטת שיחת ניחומים של הרב פינטו עם האלמנה. הרב פינטו ספד לו: "רבי דוד היית אחד יחיד ומיוחד, ומסרת את נשמתך בכניסת שבת, ובזמן שכל הקהילה הקדושה בהתעלות הנפש עצומה, בדבקות גדולה בהקב"ה. כואב לנו כאב גדול, מי יתן נפשי כפרתך, אהבתי את רבי דוד כבן ממש, מהמיוחדים בישיבה ומיושבי המזרח. בליבי אנחנו יודעים שהמיתה הקשה והמשונה הזאת, היא חלק ממלחמת השטן בקדושה ובטהרה ובעבודת ה' של הישיבה. וזה התשובה של השטן לספר דברים, ולהנהגות והמנהגים הקדושים של הקהילה".

דוד הוא בן דודו של עורך כאן דרום באשקלון, דוד לוי. אנו משתתפים בצער המשפחה.

המשפחה תשב שבעה ברחוב תמוז 7, אשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר