האכלת חתולי רחוב אילוסטרציה. צילום אליהו הרשקוביץ

להאכיל חתולים: איך עושים זאת נכון?

כנס "רווחת חתולי הרחוב" שהתקיים בשבוע שעבר היה הכנס הראשון מסוגו שמתקיים באשדוד, במטרה להעניק לציבור מידע רלוונטי בנושא טיפול בחתולי הרחוב. את הכנס יזם השירות הווטרינרי של עיריית אשדוד

פורסם בתאריך: 1.12.19 20:38

     

ביום ה' האחרון נערך בבית איתן כנס "רווחת חתולי רחוב", אותו יזם השירות הווטרינרי העירוני בשיתוף "נח" – ארגון הגג של העמותות לרווחת בעלי חיים. בכנס, ראשון מסוגו שנערך בעיר, נכחו עשרות אנשים הפועלים ברחבי העיר בהאכלה ובטיפול בחתולי הרחוב.

הנוכחים קיבלו סקירה מפורטת על הפעולות שבוצעו ברחבי העיר במהלך השנים האחרונות,  ועודכנו במחקרים האחרונים שנערכו בתחום האכלת חתולים הגדלים בערים. כמו כן ניתנה להם הדרכה על זכויותיהם וחובותיהם כמאכילי חתולי רחוב במרחב העירוני, ועל חלוקת סמכויות בין גורמי אכיפה שונים בנושא האכלת חתולי רחוב.

כנס רווחת חתולי רחוב צילום: השירות הווטרינרי אשדוד

המשתתפים יכלו בסיום הכנס, להפנות שאלות ולקיים דיון חופשי בנושאים שונים הקשורים לעולמם של חתולי הרחוב, וקיבלו כמובן תשובות שיסייעו להם בפעילותם למען חתולי הרחוב.

"בחרנו לקיים את הכנס המיוחד הזה עבור ציבור התושבים שפעילים למען חתולי הרחוב, על מנת להעשיר אותם בידע עדכני בנושא" אומר ד"ר משה דהן, מנהל השירות הווטרינרי באשדוד, ומוסיף כי "אומנם זהו כנס ראשון בעיר אך ככל שיהיה בכך צורך נוסיף ונקיים כנסים נוספים בתקווה שהמפגשים הללו יניבו שיתופי פעולה שייטיב עם כלל הגורמים העוסקים בנושא".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר