אלוף-משנה שרון אלטיט. צילום: דובר צה"ל

אל"ם שרון אלטיט מאשדוד עובר לתפקיד חדש

פורסם בתאריך: 21.11.19 16:49

     

אלוף-משנה שרון אלטיט מאשדוד שהיה מפקד חטיבת מנשה, העביר היום את הפיקוד לאל"ם יאיר פלאי וייכנס לתפקידו החדש: ראש תחום חיל רגלים וצנחנים ראשי.

טקס החילופים נערך במפקדת החטיבה המרחבית מנשה, במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

אלטיט, בן 41, נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון בביטחון וממשל ותואר שני בפוליטיקה ומדיניות ציבורית.

מדברי מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף: ״שרון אלטיט, דרכך עד ליום החגיגי הזה הינה דוגמא ומופת לכולנו. הצטיינת בהובלת חטיבת מנשה, במימוש משימתה, בכישרון רב, בתבונת המעשה, במשימה יצירתית וערכית תוך הפגנת יכולות מבצעיות ומקצועיות גבוהות מאוד. הקדמת את האויב ואפשרת בטחון להתיישבות בבתיהם ובדרכים הארוכות המובילות אליהם. ברוח מפקד בהירה וחדה וברתימת פקודיך בדגש על המג״דים, המטה ונגדי החטיבה, השלמת את משימתך בהצלחה מלאה".

חילופי מפקדים בחטיבת מנשה. צילום: דובר צה"ל

מדברי מפקד חטיבת "מנשה" היוצא, אלוף-משנה שרון אלטיט: "חטיבת מנשה סיכלה חוליות טרור, מנעה פיגועים בגזרתה ובעורפה של מדינת ישראל, שיפרה את הביטחון במרחב, חיזקה ואימנה את גדודי המילואים ושיפרה את מוכנותם לחירום. אני מבקש להודות לחיילי ומפקדי חטיבת מנשה, למפקדים ולוחמי היחידות שפעלו בגזרת החטיבה בשנתיים האחרונות. הגיבורים האמיתיים, אלה שנמצאים כאן בטקס ועל שפעלו ופועלים במשימות המבצעיות בגזרה החטיבתית.

"אנשי מנשה, מעל לשנתיים חלפו מאז שקיבלתי את הפיקוד על החטיבה, מעל שנתיים בהן ביצענו מבצעים מורכבים, רדפנו אחר מחבלים, סיכלנו טרור, הגנו על הגזרה ועל כל מה שנמצא מעברה. מעל לשנתיים שאני חי, נושם, מרגיש ומתרגש מכל מה שנמצא בין טול כרם לג'נין. הייתה לי הזכות לפקד עליכם, אני השתדלתי להיות ראוי לכם. אתם הייתם מצוינים".

מדברי מפקד חטיבת "מנשה" הנכנס, אלוף-משנה יאיר פלאי: "בשבוע האחרון קיבלנו תזכורת חדה על הלחימה הבלתי פוסקת והאתגרים הביטחוניים איתם מתמודד צה"ל בכלל הגזרות, בגזרת האוגדה ובחטמ"ר מנשה. בעוד מספר שבועות נקרא בפרשת השבוע על סיפור יוסף והאחים בעמק דותן- ממש כאן בחבל ארץ זה עליו אקבל היום את הפיקוד. היום, אני מקבל על עצמי את הזכות והאחריות הגדולה, הזכות להגן על ההתיישבות היהודית בגזרת מנשה, והאחריות לאפשר שגרת חיים תקינה לאזרחים בצירים ובישובים. משימתנו המשותפת, בה נדבוק חיילים ומפקדים, היא להקנות ביטחון ושקט בגזרתנו. להמשיך ולהיות חטמ"ר יוזם והתקפי על מנת לעשות ככל הניתן שמגזרת החטיבה לא יצא פח"ע לגזרות אחרות ולעומק מדינת ישראל, וזאת תוך שמירה על בסיס ערכים גבוה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר