אש ועשן כבד. צילום מקבוצות וואטסאפ

שריפה גדולה משתוללת במפעל יהודה פלדות

עדכון: הושגה שליטה באירוע - אין נפגעים. צוותי כיבוי רבים הוזעקו למקום ואיתם גם נציגים של המשרד להגנת הסביבה, העירייה והאיגוד

פורסם בתאריך: 17.11.19 13:16

עדכון אחרון: 17.11.19 15:23

     

שריפה גדולה משתוללת במפעל גרוטאות של "יהודה פלדות" ברחוב המצפן – באזור התעשייה הצפוני של אשדוד ("צפוני חדש"). לפי שעה לא דווח על נפגעים. כוחות גדולים של מכבי אש נמצאם במקום ועדיין לא הושגה שליטה על השריפה.

משירותי הכבאות וההצלה נמסר כי במקום יש פלסטיקים, קרטונים ופסולת גרוטאות. לוחמי האש, נמסר, פועלים במספר גזרות כשעיקר המאמץ הוא מניעת התפשטות למתחם אכסנת פסולת. במקום סיוע של כלי ציוד מכני הנדסי כבד ועדיין לא הושגה שליטה על השריפה.

העשן השחור כפי שנראה מכביש 4. צילום: דודו חן

מפקד האירוע מוסר שאין סכנת התפשטות אבל בגלל רוחות חזקות הם מבצעים בלימה של הלהבות למנוע נזק נוסף. מפקד תחנת אשדוד בדרך לאירוע. כוחות נוספים מוקפצים למקום.

מהחברה נמסר שהשריפה פרצה במפעל הגרוטאות, ככל הנראה לאחר שבאחת מהן היה שמן והתלקחותו גורמת לעשן השחור והסמיך.

עדכון מעיריית אשדוד: "צוותי האגף לאיכות הסביבה בעיריית אשדוד ביחד עם נציגי המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים לאיכות הסביבה עוקבים מקרוב אחר השריפה ותנועת כיוון הרוח. נכון לעכשיו כיוון הרוח הוא למזרח. הביטחון העירוני, נמצא גם באזור המפעל במטרה לסייע לכוחות הכיבוי לפעול ללא הפרעה. כרגע מבצעים חסימות צירים ברחובות המפרץ והמצפן הנמצאים באזור המפעל. הנחיות בעקבות השריפה: עובדי הנמל הונחו לסגור חלונות, במקום השריפה נמצאים שני כוננים ומנכלית האיגוד. נכון לעכשיו אין הנחיות נוספות לתושבים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר