תרגיל תרגיל תרגיל: לסרי מעדכן את "אמצעי התקשורת". צילום: עיריית אשדוד, לשכת הדובר

לסרי: הירי הבוקר אינו מהווה הפרה של הפסקת האש

ראש העירייה הודה לתושבים בפייסבוק על כוח העמידה והוסיף לגבי השיגורים הבוקר לגזרת נתיבות: "להבהיר בשם פיקוד העורף, שאירוע הירי בשעה האחרונה הינו נקודתי, אינו מהווה הפרה של הסכם הפסקת האש על ידי הגיהאד האיסלאמי, ואין שינוי בהנחיה לחזור לשגרת חיים מלאה". לאחר מכן הפוסט תוקן

פורסם בתאריך: 14.11.19 13:06

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, פרסם לפני זמן קצר דברי הערכה לתושבים, לאחר יומיים של ירי רקטות והסלמה. גם הבוקר, סמוך ל-11 בוצעו שיגורים, 5 במספר, לגזרת נתיבות ועוטף עזה, הגם שהבוקר הודיעו על הפסקת אש. תלמידים בנתיבות, שחזרו לגנים ולבתי הספר, רצו לתפוס מחסה.

"אני מבקש להודות לכם על כושר העמידה האיתנה, האחריות והשמירה על כללי הזהירות, ועל האיפוק ואורך הרוח שגיליתם בימי החירום השבוע", אמר לסרי, "ובהזדמנות זו גם להבהיר בשם פיקוד העורף, שאירוע הירי בשעה האחרונה הינו נקודתי, אינו מהווה הפרה של הסכם הפסקת האש ע״י הג’יהאד האיסלמי, ואין שינוי בהנחיה לחזור לשגרה חיים מלאה, כולל הפעלה מלאה של כל מערכת החינוך, תוך המשך שמירה על עירנות. אסיים בתודה לצוותי החירום בעיריית אשדוד, לפיקוד העורף, כוחות המשטרה, מד״א וכיבוי אש, וקהילת המתנדבים הנהדרת של אשדוד. סוף שבוע נעים בתקווה לימים של שלום ושקט למדינת ישראל".

בדקות האחרונות הפוסט תוקן ולא מופיע האיזכור של הפסקת האש ושל הפרתה.

הבוקר ב-9 חודשו הלימודים במוסדות החינוך באשדוד ובעירייה מדווחים על התייצבות של כמחצית מהתלמידים. עם זאת, ידוע על בתי ספר שבהם הגיעו תלמידים בודדים בכל כיתה.

נפילת רסיס בשכונה באשדוד. צילום: אורן פנקר

כ-400 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל זוהו מאז שלשום, שלישי, השכם בבוקר. ההסלמה החלה לאחר שישראל הרגה בכיר בג'יהאד האיסלאמי, בהא אבו אל-עטא.

רשות המסים מדווחת על נתוני תביעות נזק ישיר באירוע ההסלמה: צוותי קרן הפיצויים (מס רכוש) מטפלים מאז יום שלישי בשעות הבוקר בתביעות נזק ישיר שנגרמו באירוע ההסלמה האחרון. בהתאם לנתונים המעודכנים לבוקר זה, מאז תחילת האירוע טופלו 67 תביעות, לפי הפירוט הבא: 

נזקי מבנה – 26 תביעות

כלי רכב – 32 תביעות

תשתיות – 2 תביעות

חקלאות – 3 תביעות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר