משה זנה. צילום: יח"צ

המנכ"ל הבא של נמל אשדוד: תא"ל משה זנה

על רקע פתיחת הנמלים לתחרות: דירקטוריון חברת נמל אשדוד המליץ על מינויו של משה שיקו זנה לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד. הבחירה טעונה אישור הוועדה למינויים ואישור שרי האוצר והתחבורה

פורסם בתאריך: 10.11.19 16:19

     

דירקטוריון חברת נמל אשדוד הודיע היום בצהריים על המלצתו למנות את תת אלוף במיל' משה שיקו זנה, לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד. המינוי כפוף לאישור הועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות ואישור שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר ח"כ משה כחלון.

הוא צפוי לתפוס את מקומו של איציק כהן שממלא את מקום המנכ"ל מאז סיום תפקידו של איציק בלומנטל. כהן לא הגיש מועמדות למכרז וימשיך בתפקידו כסמנכ"ל תפעול.

בתמונה מימין לשמאל: איציק כהן, מ"מ מנכ"ל הנמל; שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ואורנה הוזמן בכור, יו"ר נמל אשדוד צילום: פבל טולצ'ינסקי

למשה שיקו זנה סיים את תפקידו האחרון בצבא כתת אלוף כראש מספן ציוד מטה חיל הים. לזנה תואר שני בהנדסת מערכות ומכונות מהטכניון. כמו כן, היה סמנכ"ל בכיר בחברת זוקו שילובים, חברה המספקת ציוד מכני הנדסי לתעשייה.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד היוצא יצחק בלומנטל עם שר התחבורה ישראל כ"ץ. צילום: אורי קריספין

מנכ"ל חברת נמל אשדוד לשעבר בלומנטל עם שר התחבורה הקודם ישראל כ"ץ. צילום: אורי קריספין

בחירתו של המנכ"ל החדש, אומרים בנמל אשדוד, מתבצעת בעיצומה של תקופה מאתגרת עבור הנמל, כשברקע רפורמת הנמלים, במסגרתה ייפתחו שני נמלים פרטיים חדשים, ויהוו תחרות עזה. כחלק מהיערכות נמל אשדוד לתחרות, אישר דירקטוריון הנמל תקציב השקעות מאסיבי בהיקף של 2.4 מיליארד שקל.

 

יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור: "בחרנו במשה מתוך אמונה ביכולתו לנווט את הספינה במים הסוערים של התחרות. כארגון שלא נולד על ברכיה של תחרות, מצפה לנו עבודה רבה ואנו ערוכים לקראתה. המהלכים שנקיים בתקופה הקרובה יהפכו את הנמל לארגון גמיש, יעיל וטכנולוגי יותר, שיציב סטנדרט תחרותי. אני מאמינה שבעזרת זנה, נוכל לתת שרות טוב יותר ללקוחותינו, ונדע להמשיך להצעיד את החברה לצמיחה בעידן התחרות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר