לסרי בליל הניצחון. מימין גבי כנפו ויהודה פרנקל. משמאל מנהל המטה, אשר נהון. צילום: פבל
לסרי בליל הניצחון. מימין גבי כנפו ויהודה פרנקל. משמאל מנהל המטה, אשר נהון. צילום: פבל

“בבחירות האלה אשדוד ניצחה”

השבוע מלאה שנה לבחירות לעירייה שבאו אחרי תקופה סוערת ומתוחה במיוחד באשדוד. ד”ר יחיאל לסרי, שזכה בהן בכהונה שלישית, שבע רצון מקואליציית הפיוס שהקים ומסתכל קדימה

פורסם בתאריך: 31.10.19 21:12

     

ביום רביעי מלאה שנה לבחירות המקומיות — הן נערכו ביום שלישי 30.10.18. בבחירות באשדוד זכה ראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי בקדנציה שלישית ברציפות לאחר שגבר על המתמודדים מולו.

הבחירות היו אקורד סיום לתקופה טעונה ומתוחה במיוחד באשדוד, שבמרכזה עמדו היחסים בין חילונים לדתיים וחרדים ומשבר השבת שטלטל את העיר. במידה רבה מערכת הבחירות התמקדה בנושא הזה, מה שחיזק את הקיטוב.

אולם לאחר הבחירות הצליח לסרי לכונן קואליציה רחבה מאוד, מקיר לקיר, שבה נמצאים גם מסורתיים, גם חילונים, גם יוצאי חבר העמים וגם החרדים.

ביום רביעי שאלנו את ד”ר לסרי כיצד הוא רואה מפרספקטיבה של שנה את הבחירות.

“בבחירות האלה, בסופו של דבר, אשדוד ניצחה. היא ניצחה את הפלגנות, את המתח הדתי והתרבותי, וכולם עובדים ביחד. אני יכול להעיד שזו אחת הקדנציות הכי טובות ופוריות מאז שאני משמש בתפקיד. כולם עובדים יחד בכבוד הדדי ובסובלנות, החרדים עם החילונים, כולם, וזה מהווה דוגמה לחברה הישראלית. אני גם גאה וגם שמח בכך. מוטלת עלינו אחריות להמשיך ולשמור על הדרך הזאת. אעשה מאמץ יחד עם חבריי כדי לשמור על אווירת הפיוס בעיר שלנו אשדוד”.

אפשר לומר מבחינתך שמעז יצא מתוק?

“כן. אמנם הייתי מוותר על העז, אבל הכי חשוב איפה אנחנו נמצאים היום. יש לנו קואליציה רחבה ויציבה שלוקחת את אשדוד למקומות נכונים בכל תחומי החיים. לחשוב איפה היינו לפני שנה ויותר ואיפה אנחנו היום, זה אומר שהכול תלוי במנהיגות. התברכנו במנהיגות טובה של כל החלקים במועצת העיר”.

במבט לאחור, בליל הבחירות היה רגע שחששת שאתה לא מגיע ל-40% כדי לנצח בסיבוב ראשון?

“לא. הייתי בטוח בניצחון בסיבוב הראשון, אם כי לא באחוזים גדולים. גם הסקרים שעשינו באותו יום הראו את זה והייתי די רגוע”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר