כצנלסון ופלדמן: טבילת אש. צילום: תיירות אשדוד

נחנך מתחם המנגלים בפארק עד הלום

לאחר מספר חודשי עבודה נחנך מתחם "על האש" בפארק הכולל פינות ישיבה מסודרות. נותר רק לקוות שהציבור ישמור על ההשקעה ועל הניקיון

פורסם בתאריך: 6.10.19 17:34

     

בסוכות הקרוב לא צריך לשבור את הראש היכן עושים על האש – מתחם המנגלים החדש בפארק עד-הלום ערוך ומוכן לחג עם פינות ישיבה, מעמדים למנגל, ברזיות ושבילי גישה נוחים.

מתחם המנגלים החדש בפארק עד הלום – פרויקט בהובלת החברה לתיירות אשדוד ובשיתוף אגף הנטיעות ומנהלת הסכם הגג – במסגרתו נעשה שיפוץ מקיף של פארק עד הלום הכולל החלפת כל שבילי הגישה והנגשתם לאנשים עם מוגבלויות, הצבת ריהוט פארק הכולל למעלה מ-100 אלמנטים שונים בהם ספסלים, ברזיות, מעמדים למנגל וכן שירותים ותאורה.

אנשי החברה לתיירות ועיריית אשדוד בפארק. במרכז: כצנלסון, עופר דרי ופלדמן. צילום: תיירות אשדוד

הפרויקט נולד מתוך יוזמה של סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון, שיחד עם הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר מר גרשון פלדמן – הגיעו למסקנה כי קיים צורך דחוף בהכשרת מתחם פנאי נוסף בעיר, שיאפשר למבקרים בו גם להדליק מנגל בצורה מסודרת ומונגשת. במסגרת הפרויקט בוצע מקצה עבודות נרחב בשטח הפארק. לצד ניקיון יסודי של הפארק מעשבייה ולכלוך שהצטבר, הוצבו בשטח שלטי הסבר והכוונה, ובקרוב תותקן תאורה מתקדמת.

חונכים: פלדמן וכצנלסון. צילום: תיירות אשדוד

"התושבים ייהנו מפארק נוסף לרווחתם, הוא ישמש גם לבילוי וגם למקום מוסדר לטובת המנגלים", אמר סגן ראש העירייה ויוזם הפרויקט, שמעון כצנלסון. "אשדוד", הוסיף, "היא עיר של אוכל וקולינאריה רב תרבותית ואני בטוח שכלל התושבים ישמחו לנצל את המתחם החדש וייפגשו בפארק ביחד כולם  לעשות על האש. שיהיה חג שמח ושנה טובה לכולנו!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר