ארכיון: גוררת בנמל אשדוד צילום: פבל טולצ'ינסקי
ארכיון: גוררת בנמל אשדוד צילום: פבל טולצ'ינסקי

תקרית לא דיפלומטית

אי הבנה או ויכוח שיצא משליטה: אנשי צוות גוררת מנמל אשדוד שעגנה בחיפה, היו מעורבים בתקרית עם גורמי ביטחון בנמל המארח, לאחר שלא הורשו להיכנס

פורסם בתאריך: 3.10.19 08:05

     

אירוע מביך לנמל אשדוד: צוות של ספינת גוררת שעגנה לאחרונה בנמל מספנות ישראל בחיפה היה מעורב בתקרית שלדברי גורם בנמל הפכה לאלימה. זאת, לאחר שאנשי הביטחון במקום לא אפשרו לאנשי הגוררת, שיצאו בערב לעיר, להיכנס למספנה ולחזור לספינה.

לפי גורם בנמל אשדוד הגוררת יצאה לטיפול תחזוקה בחיפה והצוות השאיר אותה עוגנת לצד הרציף ויצא משטח הנמל. לטענת הגורם, בשובם למקום, אנשי הביטחון לא הירשו להם להיכנס והתחיל דין ודברים שהפך חיש מהר לויכוחים שהתלהטו ולכאורה הגיעו עד לפסים אלימים. בסופו של דבר ולאחר התערבות גורמים נוספים הבעיה נפתרה, העובדים הורשו להיכנס ובהמשך הגוררת, על צוותה, חזרה בשלום לנמל הבית – נמל אשדוד.

מחברת נמל אשדוד נמסר בתגובה: “בהנחיית רב החובל הנמל, טיפל הקברניט האחראי על הגוררת במיבדוק, בתקלה, מול קב”ט המיספנה. בהסכמת הצדדים הופקו לקחים הדדיים על מנת למנוע הישנות תקלות דומות”. בנמל גם מסרו שאין חובה שחלק מאנשי הצוות ישארו על הגוררת בזמן שהיא עוגנת בנמל כזה או אחר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר