ביתם של הזוג, היום. צילום: דור גפני

זוג הקשישים שנמצאו מתים, השאירו מכתב התאבדות משותף

הבעל והאישה המבוגרים נמצאו בצהריים ללא רוח חיים במרפסת ביתם שבגן יבנה. לפי החשד הגבר ירה ברעייתו ושם קץ לחייו. במכתב שהשאירו הם הסבירו שעשו את הצעד עקב מצב בריאותי קשה

פורסם בתאריך: 31.8.17 15:32

     

הטרגדיה בגן יבנה: שוטרים שהגיעו אל גינת ביתם של בני הזוג  מצאו אותם ישובים במרפסת ללא רוח חיים כשבגופם סימני ירי מאקדח אותו החזיק הגבר ברישיון. בדיקה שערכו השוטרים הביאה למציאת מכתב אותו הותירו בני הזוג בבית, ובו הם מתארים את הסיבה שהביאה אותם למעשה: מצב בריאותי קשה. חוקרי המשטרה וזיהוי הפלילי החלו באיסוף ממצאים ובחקירת האירוע.

ככל הידוע הגבר שהיה בן 84 ורעייתו בת 81 התגוררו במקום לבדם. יש להם ילדים מנישואים קודמים. הרחוב שבו מדובר הוא רחוב שקט ומטופח. תוך זמן קצר לאחר האירוע התמלא בניידות משטרה ואמבולנסים.

מיכל, שכנה וחברה של הזוג: "אני מכירה אותם כבר שש שנים, בשבוע האחרון הייתי אצלם כל יום-יומיים. לפני יומיים אשפזו את האישה בבית חולים כי היא הייתה במצב נוראי, היא לא יכלה לקום מהמיטה. האמבולנס שהגיע עודד אותה לקום מהמיטה, הייתי אצלם בבוקר שזה קרה, עם הכסא גלגלים פינו אותה לבית חולים. היא לא הייתה אישה בריאה, המצב רק הלך והידרדר. היא לא היתה סיעודית, היא תפקדה בכוחות עצמה, הם כזוג דאגו מאד אחד לשני, נראה שהיו הערכה וחיבה מאד גדולה בניהם, הבעל היה תמיד מעודד את אישתו שהכל יעבור..אנשים חמים, טובים. רק המצב הרפואי שהלך והידרדר..אתמול אמרתי להם שאם צריך משהו שידברו איתי".

על הבשורה המרה, כמו גם על רגעי האימה מיכל מספרת ומשחזרת את שקרה:. "היום לקראת 12 שמענו צעקות בחוץ, הסתכלתי מהחלון וראיתי את הגנן מסתובב בהיסטריה צורח וצועק, הוא אמר לי 'תרדי תרדי הם מתים'. יצאתי החוצה ושאלתי מה קרה? הוא הוביל אותי ואת הבן לתוך הגינה. הם ישבו שניהם בכסאות כאילו הם יושבים לכוס קפה בבוקר, הם היו ללא רוח חיים. התחלתי לבכות. כבר הזמינו משטרה. קשה, קשה. אנשים אהובים ונחמדים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר