ח"כ ינון אזולאי ושניים מבניו בהצבעה אתמול ברובע ז'

ינון אזולאי: לא שולל על הסף ישיבה עם ליברמן

חבר הכנסת האשדודי של ש"ס מאמין שלמרות הכל, נתניהו ירכיב גם את הקואליציה הבאה: "הגיע הזמן שליברמן יוותר, אם כל כך חשוב לו להיות בממשלה"

פורסם בתאריך: 18.9.19 16:45

     

חבר הכנסת מש"ס ינון אזולאי תושב אשדוד קיבל את תוצאות הבחירות ברגשות מעורבים. מצד אחד מפלגתו התחזקה (נכון ליום רביעי ש"ס עלתה מ-8 ל-9 מנדטים) ומאידך יש חוסר בהירות באשר למי שיעמוד בראשות הממשלה וגם לגבי הרכבה.

ח"כ אזולאי, יש סיבה לאופטימיות כרגע, או שש"ס לא בתוך הקואליציה?

"אי אפשר לומר שש"ס לא בקואליציה, כי לאף אחד כרגע אין קואליציה, אך אני חושב שאם כל מפלגות הימין תהינה מאוחדות, אני מדבר על הליכוד, ימינה, ש"ס ויהדות התורה, אז ביחד אנחנו ננצח".

איך אפשר לנצח אם כרגע אתם גוש רק של 55?

"אני חושב שאם נתחזק בעוד שני מנדטים ונגיע לכיוון של 57, אנחנו נדע איך להשלים את שאר הקואליציה ולבני גנץ לא תהיה אפשרות להסתמך על הערבים ולכן אנחנו יכולים לעשות את זה".

ידוע לך אולי אם מי שישלים את הקואליציה זה עמיר פרץ?

"אני לא יודע עם זה הוא ישלים וגם אם זה יהיה הוא, זה יהיה רק אחרי שהוא מיצה את עצמו עם גנץ ולפיד. ולכן הכול פתוח גם עם ליברמן, שהרי כולם יודעים שהוא לא יישב עם הערבים ולכן עדיף לנו לחכות כי עומדת להיות הקמת ממשלה מאוד קשה שלא ידוע לנו לאן זה הולך, אך מה שאני כן יכול להגיד שהסיכויים של נתניהו להקים ממשלה גבוהים יותר בהרבה מאשר של גנץ, שהוא נסמך על הרשימה המשותפת או על מפלגות שלא רואות עין בעין את דרכן יחד שזה מה שנתניהו כן יכול להשלים".

איך תשבו עם ליברמן בזמן שבגלל חוק הגיוס עצמו לא קמה הממשלה האחרונה?

"תראה אף אחד לא רוצה להגיע למערכת בחירות שלישית שזה יהיה שבירת שיא השיאים. אני לא אמרתי שאי אפשר להקים ממשלה בלעדיהם. וכמו שאתה אמרת יש לנו את עמיר פרץ וכאלה שעדיין תלויים בעצמם, אז להתחיל לבוא ולנבא מה יהיה אני לא יודע. מה שכן, אנחנו עושים השתדלות שנצליח לבנות קואליציה ושהשותפים שיהיו בה, יסכימו לקווי יסוד של הממשלה ושל השותפות הקואליציוניות".

יש סיכוי שעמיר פרץ ירצה ללכת אם נתניהו בשביל לקבל את תמיכתו לנשיאות?

"עמיר פרץ אמר שהוא לא רוצה להיות נשיא, אך מבחינתו זאת עוד אופציה ולכן עם וכאשר עמיר כן ירצה להיות וזה תלוי בזה, אז אין ספק כולם צריכים בליכוד לבוא ולוותר על תפקיד זה בשביל שנקים קואליציה שזה הכי חשוב ועל עקרונות לא מותרים".

אם זה ענין של עקרונות זאת אומרת שאתה שולל קואליציה עם ליברמן?

"כן בהחלט אנחנו לא כל הזמן צריכים לוותר. הגיע הזמן שליברמן יוותר, אם כל כך חשוב לו להיות בממשלה, ולכן אני אומר שעל הצד שהוא לא יוותר יש עוד מפלגות שירצו להיכנס ואתם נוכל לשבת, רק שצריך לחכות לדעת מי אלה".

יש אפשרות שנראה אתכם יושבים עם גנץ בלי לפיד?

"אם גנץ בעקרונות שאנחנו נקבע לו ועם ממשלת נתניהו אז כן. אך כל השאר זה שאלות היפותטיות".

על מה היית אחראי בקמפיין של ש"ס?

"אני הייתי מנהל מטה רבני קהילות שזה בעצם מטה ארצי שאחראי להביא את כל הרבנים לתמוך בתנועה מכל המקומות בארץ".

מנשר שהוציאו אנשי ש"ס היום

ש"ס קיבלה הפעם באשדוד יותר מ-16 אלף קולות, תוספת של יותר מ-3,000 קולות לעומת הבחירות באפריל. איך אתה מסביר את זה?

"אני רואה את העבודה שקורת כל השנה בעיר ולכן זה היה צפוי שהציבור יתמוך בנו וזה היה דבר מוצלח והפתעה גדולה מעבר למצופה. בכלל, בכל הארץ עלייה גדולה בקולות של הסיעה וכתושב העיר אשדוד אני מכיר טוב את מה שקורה ואני יכול לפרגן לאבי אמסלם (ממלא מקום ראש העיר ויו"ר ש"ס באשדוד, מ"א) שעושה כל השנה למענם ועכשיו הם פשוט מחזירים ובגדול".

במהלך יום הבחירות דרעי התלונן בתקשורת ששיעורי ההצבעה לש"ס באשדוד מהנמוכים ביותר. והנה, לפי התוצאות, זה דווקא הפוך.

"הוא לא סתם אמר זאת אלא באמת בשעה שהוא אמר, היו נתונים גבוהים בעיר לאומת פעמים קודמות ואני יכול לומר לך ביום הבחירות מהבוקר יצאתי לשטח בכול הארץ מהדרום ועד טירת הכרמל והיה נתונים נמוכים ולכן זה הלחיץ וזה מה שהרב דרעי עשה פשוט עורר את כולם ובאמת מהערב ראינו עלייה ענקית בקולות שלנו וזה מדבר בעד עצמם".

מה השאיפות שלך, תרצה להיות שר למשל?

"אני רוצה להמשיך לשרת את הציבור. צריך לזכור שאני ח"כ צעיר ואני מאמין שעוד יגיע הזמן שלי אך עכשיו אני עושה מה שאומרים לי ואני אעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין

יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין

ראינו את יהודה אבידן משקיע רבות בש"ס הוא "יתוגמל" מאוחר יותר למשל כמנכ"ל משרד ממשלתי?

"אני יגיד לך דבר אחד, יהודה אבידן בן אדם מוכשר ומוצלח שיאמר לזכותו ללא תנאים וללא בקשות בא ופשוט עשה, הוא הרגיש שהבית בסכנה ולכן הוא בא ונרתם בהתנדבות מלאה. אך הוא ראוי לכל תפקיד בלי קשר לכלום ואני מאחל לכולם וברכת תודה לכל מי שתמך בתנועה ובדרכו של מרן".

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר