מתוך סרטון שצילמה שיר אבבה

בעקבות התקרית הלילה: אפיקים השעתה את הנהג וזימנה אותו לשימוע

נוסע שלא הועלה לאוטובוס בקו אשדוד-בני ברק נתלה על חלקו הקדמי והנהג, שלטענתו לא הבחין בו, המשיך בנסיעה. החברה: "זו אינה הפעם הראשונה בה מופגנת אלימות חמורה כלפי נהגים בקו זה, אולם אין בכך להצדיק את התנהגותו של הנהג במקרה המדובר"

פורסם בתאריך: 8.9.19 12:51

     

"נסיעת האימים": בעקבות התקרית הלילה באשדוד בחברת האוטובוסים אפיקים החליטו להשעות את הנהג ולזמנו לשימוע. כזכור, באירוע שהתרחש מאוחר בלילה, נתלה צעיר על קדמת האוטובוס, לאחר שהנהג סגר את הדלתות ולא איפשר לו ולנוסעים נוספים לעלות, לפי הטענה מכייון שהאוטובוס התמלא. למרות זאת, הנהג המשיך בנסיעה עד לתחנה הבאה ושם עצר, והבחור ירד. למרבה המזל הוא גם לא נפגע.

גרסת הנהג היא שהוא כלל לא ראה שיש אדם שנתלה על האוטובוס ולכן המשיך בנסיעה.

צפו בתיעוד המקרה, הלילה קרוב לחצות, בצומת הפלמ"ח ובני ברית, כפי שצילמה שיר אבבה:

הקו המדובר משרת בעיקר את הציבור החרדי והוא עמוס במיוחד גם בשישי וגם במוצאי שבת. האוטובוסים פעמים רבות עמוסים לעייפה ויש נוסעים שנאלצים להמתין לאוטובוס הבא מרוב שאין מקום. אלא שלעתים מגיע האובוס האחרון לאותו לילה ואז הלחץ רק הולך וגובר – ועמו לעתים גם המהומה. לדברי גורם החברה מעוניינת לתגבר את הקו אולם במשרד התחבורה לא מאשרים זאת.

מאפיקים נמסר: "חברת אפיקים רואה בחומרה את התנהגות הנהג ומבקשת להדגיש כי בטיחות הנוסעים הינה מעל הכל. הנהג הושעה באופן מיידי וזומן לשימוע לפני פיטורים. על מנת למנוע הישנות מקרים מסוג זה, הובא המקרה לידיעת כלל הנהגים בחברה תוך הבהרה כי אין בכוונת ההנהלה לסבול התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ובטיחות הנוסעים. נציין כי לצערנו הרב, זו אינה הפעם הראשונה בה מופגנת אלימות חמורה כלפי נהגים ואוטובוסים בקו זה, אולם אין בכך להצדיק את התנהגותו של הנהג במקרה המדובר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר