"הנהגים קורעים את התחת"

אפיקים ומתאפקים

נהגי אפיקים מלינים: ישנם קווי אוטובוס רבים שיוצאים מתחנת חוף ט"ו אך במקום לא נמצאת עמדת מנוחה להתרעננות ואף לא שירותים. "כבר מעל שנה, המצב ככה. אפילו לא מעמידים שירותים זמניים, זו הסיבה שנהגים עושים את צרכיהם בדרך לא דרך"

פורסם בתאריך: 29.8.17 17:26

     

בסרטון ניתן לראות כיצד עומדים בתחנת העצירה אוטובוסים רבים, שממתינים לקראת היציאה הבאה, אך הנהגים שזקוקים להתפנות, עושים את צריכהם על גלגלי האוטובוס, זאת כאמור בשל אי המצאותם של שירותים בכל האזור במיועדים לנהגי האוטובוסים. "לא יעלה על הדעת שהמצילים בחוף או מי מנותני השירותים שם יגיעו לעבודה ללא מבנה שירותים זמין" טוען איציק קטרי בפוסט שהעלה בנושא. לטענתו- "חברת אפיקים פעלה מול עיריית אשדוד להשגת מתן האישורים הנדרשים בכדי להציב שם מבנה שיאפשר לנהגים להפנות ולהתרענן, אך זה לא קרה. מחכים לאישור וועדה,מחכים לטופס כזה או אחר..אתם יודעים מה? זה ממש לא מעניין את הנהגים שקורעים את התחת שלהם למה ממתינים".

אך מה המצב שנהגת, על ההגה? הנהגת האמיצה רויטל כתבה למערכת, אלו דבריה: "כשנהג/ת יושבים על ההגה כמעט 12 שעות והכל בשביל לשרת ציבור. ואין להם את התנאים הבסיסים(שירותים) על מנת להתרוקן ולהרגיש נוח ומספיק מרוכזים בעבודה.
היכולת שלו לטעות או לסכן את הסביבה(במיוחד כשמדובר בנהגים)גדולה. אני נהגת אוטובוס בחברת אפיקים ועושה את הקווים בעירוני(בתוך העיר כולל קווי רכבות היוצאים מהריביירה/חוף באר שבע). כנהגת אוטובוס וכאישה יש לי צרכים קצת שונים מגבר(לא בושה לכתוב זאת כי זה טבעי וגלויי לכולם בכל הנוגע למחזור האישה פעם בחודש). הנקודה שרציתי להתמקד בה היא נקודה חשובה לי כאישה ולשאר הנהגים(הגברים)
כמשלמת מיסים,כתושבת אשדוד וכנהגת אוטובוס אני מאוד מאוכזבת מההתנהלות הכושלת של עיריית אשדוד, והזלזול של ראש העיר וכל העומדים תחתיו בזה שהרבה זמן מונח להם על השולחן האפשרות לשים שירותים ניידים /מבנה.. על-מנת שיהיה נוח לנהגים להשתמש בו"
רויטל מעלה נקודה חשובה לגבי עשות הערב/חושך ויותר מהכל חוששת, מה יהיה בחורף? 
"העמדה היחידה נמצאת כ5-7 דקות הליכה, כשמחשיך ועדיין הנהגים נמצאים שם המקום חשוך ומפחיד להליכה ולהתרוקנות
כמגיע החורף אין אפשרות ללכת כי החוף סגור לרחצה ואיתו השירותים. ויותר מהכל מדובר בחיי אדם, כי כשהנהג לא מרוכז ולא מרגיש בנוח ורק בגלל שהוא לא רוקן עצמו היכולת שלו לסכן נוסעים או חיי אדם מחוץ לאוטובוס הם גבוהים".

עיריית אשדוד מסרה בתגובה: "הנושא מוכר אך קיימת באזור המבוקש בעיה תכנונית שטרם נמצא לה פתרון. גורמי המקצוע מנסים למצוא פתרון מיטבי באזור הנ"ל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר