יו"ר ההסתדרות בר-דוד ויו"ר מרחב אשדוד, חיים שייב, הבוקר בנמל

צפו: קבלת פנים צוננת לארנון בר-דוד בנמל אשדוד

יו"ר המרחב חיים שייב: "הכותרת מהאירוע היום היא שיו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הנחה את יו"ר האיגוד, אבי אדרי, להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי לחתימה על הסכם קיבוצי במסגרת הרפורמה בנמלים"

פורסם בתאריך: 28.8.19 14:11

     

על רקע הרפורמה המתהווה בנמל אשדוד והשינויים הצפויים לקראת פתיחת הנמל החדש, עובדים בנמל ערכו הבוקר קבלת פנים צוננת ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שהגיע לסדרה של פגישות עבודה והיה מלווה ביו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב.

חלק מהעובדים דרשו לקיים בחירות חדשות לוועד תפעול וקראו לעבר נציגי ההסתדרות "הביתה".

אתמול חתמו בר-דוד ונציגי נמל חיפה על העברת עובדי מחלקת ים בנמל הצפוני לחברת בת בחנ"י – חברת נמלי ישראל. אולם יו"ר עובדי מחלקת ים בנמל אשדוד מתנגד למהלך דומה. יתכן שזו אחת המטרות של הגעת יו"ר ההסתדרות לנמל אשדוד היום.

"יש לנו חוסר אמון בהסתדרות ובראשיה, אחרי שחיסלו את נמל אילת ונמל חיפה, הם הגיעו כדי לחסל גם את נמל אשדוד", מסר ל"כאן דרום" עובד נמל.

בר-דוד בכניסה לישיבה עם ראשי הוועדים בנמל

חיים שייב: "הגיעו חמישה עובדים שדרשו בחירות בתפעול, זה יקרה אבל יש דברים יותר דחופים. הכותרת מהאירוע היא שיו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הנחה את יו"ר האיגוד, אבי אדרי, להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי לחתימה על הסכם קיבוצי במסגרת הרפורמה בנמלים והציב לו תאריך יעד של 30 בספטמבר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר