סגנית ראש העיר אשדוד, שרון מרק. צילום: פבל

עיר התעשייה והמסחר, מסורתית וחדשנית

סטארטאפיסטים, שר הכלכלה ואנשי אקדמיה ישתתפו בוועידה ראשונה מסוגה באשדוד ביוזמתה של שרון מרק שמודיעה: אשדוד תוכרז כבירת החדשנות והסחר המקוון

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:27

     

ביום שלישי 3.9.19 תתקיים לראשונה ועידת אשדוד לחדשנות בעידן המסחר האלקטרוני (E-commerce). הרוח החיה מאחורי הוועידה היא שרון מרק, סגנית ראש העיר ומי שממונה בשותפות עם ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי על האגף לקידום עסקים ותעשייה, כמו גם על תיק החינוך.

במסגרת הוועידה יתקיים פאנל שכותרתו “עיר – ים – חדשנות” בהנחיית ממלא מקום ראש העיר גבריאל כנפו, שמכהן כמנכ”ל קבוצת 207, הפועלת בתחום הלוגיסטיקה בעיר מאז שנת 1996. עוד ישתתפו בפאנל איציק כהן, המנכ”ל בפועל של נמל אשדוד; לאה בוגץ’ גנוסר, משנה למנכ”ל MSC; רמי זורע, מנכ”ל קבוצת אלבטק; ואירית קריאף, יו”ר ומנכ”ל GCX.

איקומרס, המסחר האלקטרוני ברשת, הולך ותופס תאוצה משנה לשנה. גם בנושא זה תעסוק הוועידה, כשברקע נמצאת כניסתה של ענקית המסחר המקוון, אמזון, לישראל. אלה אלקלעי, סמנכ”ל פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI, תנסה לענות על כמה שיותר שאלות הנוגעות לחברה שעשויה לשנות את חוקי המשחק בזירת המסחר המקוון בישראל, ומיד לאחריה יתקיים פאנל בנושא “חדשנות עסקית בעידן הדיגיטלי”, בהנחיית חנה רדו, נשיאת סופרסונס.
את הוועידה יחתמו חמישה סטארטאפים מבטיחים בתחומי האיקומרס והלוגיסטיקה, מהם שלושה המנוהלים על ידי תושבי אשדוד וממוקמים בעיר.

“אנו שמחים להשיק תכנית חדשה שתוביל את אשדוד ללב השיח החדשני – טכנולוגי של ישראל”, אומרת מרק.

הוועידה תתקיים במשכן לאמנויות הבמה. הכניסה אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית בהרשמה מראש. ניתן להירשם בדף האינטרנט של הוועידה בכתובת http://bit.ly/commercity או דרך דף הפייסבוק “ועידת אשדוד לחדשנות”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר