ד"ר יחיאל לסרי ב"נסיעת המבחן" הערב באוטובוס. צילום: רונן נג'אתי

לסרי השיק את השלב הבא בפרויקט התחבורה: עם הפנים מזרחה ולכיכר רמון

ראש העירייה הציג את התקדמות הפרויקט במהלך נסיעה באוטובוס ברחובות הנכללים בו. היום, הוא גילה, הועברה החלופה הנבחרת לגבי כיכר רמון בסיטי לאישור משרד התחבורה. לדבריו בשנה הקרובה יחלו לפעול האוטובוסים החשמליים שיוצרים זיהום מופחת וגם נתיבי ההעדפה לתחבורה הציבורית יצאו לדרך. בנוסף, בעירייה מנסים לגרום למתמודדים לגשת למכרז השכרת האופניים. וגם: רכבת קלה בדרך

פורסם בתאריך: 20.8.19 21:51

     

לאחר הסרת המחסומים ופתיחת שדרות הרצל לתנועה השבוע, כולל נתיבי האוטובוסים (נת"צים), ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי השיק היום את השלב הבא בתכנית התחבורה הירוקה. מהיום לא עוד פרויקט REWAY אלא אקוMOOV – תחבורה מתקדנמת באשדוד.

ההשקה בוצעה בצורה של מסיבת עיתונאים בתנועה – שנערכה על אוטובוס של אפיקים שעבר בכל המקומות שבהם מתבצע ויתבצע פרויקט התחבורה, כאשר לסרי מסביר ועונה לשאלות.

ד״ר לסרי על האוטובוס. צילום: פבל

למרות פתיחת ציר הרצל בימים האחרונים, הרי ששני דברים עדיין לא קרו: 1. האוטובוסים החשמליים החדישים טרם הגיעו. 2. חדר הבקרה שיפעיל את "הגל הירוק" הלא הוא ציר ההעדפה לאוטובוסים עוד לא הוקם. להערכת לסרי בתוך שנה גם אלה יושלמו.

לסרי גילה במהלך הנסיעה המיוחדת שרכבת קלה שעבור באשדוד וערים נוספות נמצאת בשלבי תכנון וצפויה להתחיל לפעול בעוד 5-7 שנים: "מנהל התכנון במחוז דרום עובד בימים אלה על תכנית רכבת קלה שתגיע מקריית גת ומשם לאקלון ולאשדוד. היא תעבור דרך פאתי הרובע המיוחד, לבן עמי ומשם לבני ברית וצפונה לכיוון רחובות ועד לתל אביב".

לסרי ליד עמדת מידע בתחנה חכמה, שדרות הרצל. צילום: רונן נג'אתי

 

פרויקט התחבורה, הבהיר לסרי, ממשיך לשדרות זבוטינסקי, לבני ברית עם מסוף ליד פארק בן גוריון, שדרות הפלמ"ח ומשם לכיוון הרבעים ו' ו-ח'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר