חברי כחול לבן צילום: אבישי פינקשלטיין

גנץ בביקור באשדוד

חודש לבחירות: חברי כחול לבן ביקרו במד"א לכיש וסיירו באשדוד

פורסם בתאריך: 19.8.19 21:16

     

חברי הכנסת מטעם סיעת כחול לבן סיירו היום בדרום. יו"ר המפלגה רא"ל במיל' בני גנץ, הגיע יחד עם חברי הכנסת אורית פרקש, יואב סגלוביץ' ויואל רזבוזוב לסיור בעיר אשדוד.

הסיור נפתח במפגש פעילים במטה כחול לבן בעיר, לאחר מכן הגיעו לביקור במד"א אשדוד וסיימו את הסיור בביקור במפעל יהודה פלדות אשדוד. בסוף הסיור הצטרפו אל חברי הכנסת הנוספים שנאספו מכל ערי הדרום אל בירת הנגב, באר שבע, שם התקיימה ישיבת הסיעה של המפלגה בראשות רא"ל במיל' והמועמד לראשות הממשלה, בני גנץ.

בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: "הדרום הוא העתיד – החזון של בן גוריון עומד עכשיו למבחן המציאות. פגשנו היום אלפי אזרחים שמאמינים לנו שאנחנו נעשה עבורם את מה שלא נעשה בעשור האחרון. בביטחון, בתעסוקה, בתעשייה, בסביבה ובחקלאות. בדרום ובצפון נמצא העתיד של מדינת ישראל"

ח"כ אורית פרקש הכהן: "העיר אשדוד לא מפסיקה להתרחב. יש בה אתגרי תעשיה, טבע, ורפואה ששלובים זה בזה. היום עם יור כחול לבן סיירנו בדיונה הגדולה, במפעל תעשיה כבד ובמגן דוד אדום אשדוד. למדנו על אתגרי העיר מהאנשים ומחבר המועצה חנוך ארליך. תודה לכולם. באנו ללמוד כדי להשתפר ולסייע באתגרי התעשייה, וכמובן להתמקד בכם".

חברי כחול לבן בביקור במד"א לכיש. צילום: אבישי פינקשלטיין

חברי כחול לבן בביקור באשדוד. צילום: אבישי פינקשלטיין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר