ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צלם: פבל
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. צלם: פבל

לסרי לעובדי העירייה: "השלמנו את השלב הראשון של פרויקט התחבורה המתקדמת באשדוד"

לסרי פנה הבוקר לכל עובדי העירייה לרגל פתיחת ציר הרצל לתנועה: "בשלב הבא נשלים את רחוב ז'בוטינסקי ואת ביצוע הכיכר בסיטי ולאחריו יבוצע השלב השלישי ברבעים ג' ו' וח' עד לנקודת החיבור עם שדרות בגין"

פורסם בתאריך: 19.8.19 14:40

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל חסרי, פנה היום בכתב לכלל עובדי העירייה:

"הבוקר בשעה 06.00 נפתח ציר הרצל לנסיעת אוטובוסים בנת"צ (נתיב תחבורה ציבורית). בכך השלמנו למעשה בשעה טובה ומוצלחת, את השלב הראשון של פרויקט התחבורה המתקדמת באשדוד.

זהו ציון דרך היסטורי שכן אשדוד מצטרפת במהלך זה, לערים מתקדמות בעולם עם מערכת תחבורה חכמה ומתקדמת.

כזכור, אשדוד זכתה מבין 18 רשויות לשמש עיר מודל לתחבורה מתקדמת. ביצוע הפרוייקט  אפשר לא רק את יצירת תשתיות הכבישים, שבילי האופניים ושבילי ההליכה, אלא גם את חידוש תשתיות מתחת לכביש: החלפת צנרת מים מאזבסט בת 60 שנה, החלפת צנרת ביוב, חידוש תשתיות חשמל, טלפוניה ואינטרנט, התקנת חיישנים ומצלמות להגברת הבטחון האישי, הצבת 36 תחנות אוטובוס חכמות המאפשרות תכנון נסיעה וקבלת מידע ואף שיחת וידאו עם מוקדן 106, תאורה וריהוט רחוב מעוצב ועוד.

בשלב הבא נשלים את רחוב ז'בוטינסקי ואת ביצוע הכיכר בסיטי ולאחריו יבוצע השלב השלישי ברובעים ג' ו' וח' עד לנקודת החיבור עם שדרות בגין".

הבוקר: ציר הרצל נפתח לתנועה >>

"ביצוע התכנית", הוסיף לסרי, "מאפשר לנו להקדים ולתת מענה לתנופת הפיתוח  והגידול בכמות הנוסעים הצפויה באשדוד, עם בניית 30000 יחידות דיור לזוגות צעירים ועם השלמת הפרויקטים הגדולים כנמל החדש, קריית הספורט , הקריה האקדמית הצמודה לבית החולים  , קריית ההי טק, פיתוח התיירות ועוד.

אכן, בשלבים הראשונים לוו העבודות בפקקים שגרמו לעוגמת נפש לכולנו, אולם אין ספק שהתוצאה מצדיקה את אי הנוחות הזמנית.   אשדוד זכתה במערכת תחבורה מתקדמת,  שירותית, זמינה ויעילה ובתשתיות חדשות לשנים הבאות .

זהו פרוייקט מורכב שלקחו בו חלק רבים מבין עובדי העיריה והשותפים שלנו במשרד התחבורה.   זה המקום להודות לכל אחת ואחד מהם.   תודתי למנכ"ל העיריה מר אילן בן עדי, על ניהול הפרויקט בצורה מקצועית ואיכותית .

חשוב לי לסיים בבקשה אישית, כביש הרצל היה הכביש העירוני המסוכן ביותר בארץ !!!  הפרויקט מכיל מספר שינויים בתוואי הנסיעה המוכר שכולם נועדו לשפר את בטיחות הולכי הרגל והנוסעים.   הורדנו את מהירות הנסיעה ל50 קמ"ש, התקנו במפרים למיתון המהירות והצרנו את רוחב הנתיבים על מנת להבטיח שנהגים יסעו במהירות המותרת.  כמו כן צמצמנו את כמות הפניות שמאלה שכן הפניה שמאלה מהווה את נקודת המפגש המסוכנת ביותר בין הנהג להולך הרגל בשל "השטח המת" של הנהג בפניה.   צמצום מספר הפניות שמאלה גם מאפשר להזרים את התנועה ביעילות רבה יותר .

זכרו צומת אחת ניתן לפנות וצומת אחת אסור. זה רק עניין של תכנון נסיעה מראש ובהתאם לתמרורים ושלטי ההכוונה .

אנא  העבירו את המסר לכל מי שאתם מכירים.

ניסע בבטחה ונגיע לכל יעדנו לשלום.

שלכם

יחיאל לסרי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר