דרך חדשה: הילה קריאף

שנה אחרי התאונה: הילה עברה מביה"ח ל"עלה נגב"

מאז פציעתה הקשה מאוד בתאונת דרכים ובתום מאבק של משפחתה, הילה קריאף ממושב שתולים נקלטה היום במסגרת סיעודית מתאימה - "עלה נגב" שבדרום

פורסם בתאריך: 28.8.17 18:12

     

ב-2 באוגוסט לפני שנה הילה קריאף בת ה-16 וחצי יצאה רכובה על אופניה מביתה שבמושב שתולים ליד אשדוד לכיוון מתחם "החלל המופלא" בעד-הלום, שם עבדה בימי החופש הגדול.

השעה הייתה שעת בוקר. ביציאה מהמושב הגיח מולה לפתע רכב ופגע בה בעוצמה. הילה נפצעה קשה מאוד בראשה ואושפזה ביחידת הטיפול הנמרץ בבית החולים תל השומר.

מאז למעשה היא לא התעוררה ונותרה מחוסרת הכרה. מפעם לפעם היא מניעה את פניה מעט, מזיזה את ידיה ומחייכת, כאילו מנסה להגיד משהו ולהגיב למשפחה ולצוות הרפואי.

היא עברה טיפולים רבים ובתשעת החודשים האחרונים הייתה מאושפזת במחלקת שיקום ילדים. זה זמן שהרופאים המליצו על העברתה למסגרת סיעודית מתאימה. אבל מסגרת שכזו לא נמצאה לה. עקב גילה, כעת היא בת 17 וחצי, היא אינה מתאימה למוסד סיעודי לילדים והוריה חששו להכניסה למוסד שמטפל בעיקר בקשישים. לכן הם ביקשו להעבירה למוסד "עלה נגב" בדרום. בתחילה נמסר להם שלא ניתן לקבל בני נוער מעל גיל 12 ורק לאחר מאבק שלם, פניות רבות

הילה ואביה היום, בכניסה ל"עלה נגב"

וכתבה של אורלי וילנאי ב"הארץ", נאותו במשרד הרווחה לאשר זאת.

היום, הילה נקלטה ב"עלה נגב". היא עדיין מחוסרת הכרה אך במשפחתה מקווים ומאמינים שכעת היא מתחילה דרך חדשה. "אנחנו מאמינים שמפה יהיה טוב יותר", אמר אביה ששי.

"בזכות המאבק שלנו התקבלו ילדים נוספים ל"עלה נגב" וזה משמח ומנחם אותנו", הוסיפה האם דורית.

לכבוד עזיבתה, צוות מחלקת ילדים בבית החולים שיבא ערך להילה פרידה עם הרבה דמעות של עצב אבל גם של התרגשות ותקווה.

האם דורית (במרכז) עם הצוות בביה"ח שיבא שנפרד מהילה בהתרגשות

הילה קריאף הייתה אמורה לעלות השנה לכיתה י"ב בבית הספר התיכון האזורי באר טוביה. במקום זה היא מתחילה כעת דרך חדשה ב"עלה נגב – נחלת ערן" בתקווה שלה ולמשפחתה הכואבת יהיה מזור, ושמצבה ישתפר, ובהחלט שתקבל טיפול מתאים. 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר