גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים צילום: בגני זיביק הפקת אירועים

בנק ירושלים עובר למרכז הקריה באשדוד ומתרחב

סניף אשדוד של בנק ירושלים עובר למרכז הקריה באשדוד ומתרחב. הסניף הקודם של בנק ירושלים שכן ברובע א' באשדוד וכעת עובר הסניף למרכז העיר. גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים בטקס חניכת הסניף: "פונים ללקוחות כל הבנקים עם רשת רחבה מאוד של שירותים"

פורסם בתאריך: 30.7.19 21:36

     

סניף אשדוד של בנק ירושלים עבר למרכז הקריה באשדוד שבו מרוכזים בעלי עסקים רבים, חברות מסחריות ושירותים פיננסים של העיר אשדוד. טקס החניכה של הסניף החדש התקיים השבוע בנוכחות זלמן שובל מייסד הבנק, אשתו כנה שובל, בני ובנות המשפחה, מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז, נציגי עיריית אשדוד ורבנים.

הסניף מעניק שירותים גם לתושבי אשקלון, יבנה וגן יבנה, בייחוד בתחום של משכנתאות מורכבות, אשראי צרכני ופיקדונות. הדגש של פעילות הסניף הוא במתן מענה פרטני לצרכים של אוכלוסיות שונות ומגוונות, החל מעולים חדשים וכן בציבור החרדי.

פעילות הסניף תהיה בימים שני וחמישי בין השעות 9:00-14:00 וכן בימים אלה בין 16:00-18:00. בימים שלישי ורביעי הסניף ייפתח בין השעות 9:00-14:30. ובימי שישי בין השעות 9:00-12:00. בימי ראשון הסניף יהיה סגור.

בעולם שבו מצמצמים בנקים את מספר הסניפים, מצב שמקשה על אוכלוסיות רבות להגיע אליהם, סניף אשדוד של בנק ירושלים עובר למרכז העיר.

בנק ירושלים שינה לפני כשנתיים את המיקוד העסקי שלו, מהצעת חשבונות עו"ש לטובת מוצרי בנקאות משלימה המיועדת ללקוחות כל הבנקים בישראל מבלי לעבור בנק. הבנק מציע ללקוחות כל הבנקים הצעות ערך אטרקטיביות, הכוללות מוצרי משכנתאות, פיקדונות, הלוואות לכל מטרה, חשבונות לניהול ניירות ערך ועוד פתרונות יצירתיים ומגוונים.

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים אמר בטקס פתיחת הסניף: "הרחבנו את סניף אשדוד והעברנו אותו למרכז העיר, מאחר וזיהינו צורך גדול בקרב תושבי אשדוד ויישובי  הסביבה לסל המוצרים של בנק ירושלים. אנחנו בטוחים שהציבור יצביע ברגליים ונגיע לאוכלוסיות נוספות וחדשות בעיר אשדוד, יבנה, גן יבנה והסביבה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר