יניב בן שבת

על הסכין: בן שבת בעלי האטליז שהשמידו בו בשר – משיב אש

לאחר שהסתבך, ולא בפעם הראשונה, עם מפקחי משרד הבריאות והעירייה, שהשמידו בשר באיטליז שלו באשדוד, יניב בן שבת, בן למשפחת קצבים, מנסה לשדר עסקים כרגיל וטוען שמתנכלים לו כי הוא מצליח

פורסם בתאריך: 25.7.19 16:06

     

ביום רביעי שעבר משרד הבריאות הודיע על השמדת מוצרי בקר ועוף באטליז “בין הצלעות” ברובע ו’ באשדוד בבעלותו של יניב בן שבת.

באותו יום נערכה ביקורת על ידי הרופא הווטרינר האחראי של משרד הבריאות במחוז אשקלון והשירות הווטרינרי של עיריית אשדוד, ובמהלך הביקורת, נמסר, נמצאו מוצרי בקר ועוף שאינם ראויים למאכל אדם. בהוראת הרופא הווטרינר האחראי במחוז ובסיוע השירות הווטרינרי של עיריית אשדוד הושמדו כ-130 ק”ג מוצרי בקר ועוף.

החנות של בן שבת פתוחה ברובע ו’ 23 שנה. תחילה הייתה שייכת לאביו יעקב, קצב מאוד מוכר בעיר ונשאה את השם “בן שבת”, אך בשנת 2015 שינה יניב את שמה ל”בין הצלעות” והפך להיות הבעלים שלה. הקצבייה השנייה עברה לבעלותו של אחיו ירון ואף הוא החליף את שמה ל”קצבייה בשוק”.

בן שבת מבחינתו מרגיש נרדף, לדבריו. “אנחנו נחשבים כקצבייה מוערכת בקנה מידה ארצי. אני מעביר סדנאות בשר והכרת הנתחים. אני מרגיש כדור רביעי בקצבייה שלקחתי את התחום שני צעדים קדימה”, מסביר בן שבת ומוסיף, “החשיפה בפייסבוק היא לטובה, אך גם לרעה, ונחשפים גם לכל מיני גורמים אחרים”.

בן שבת מסביר שהוא מבין כי ביקורת זה משהו שצריך לעשות ולעיתים צריך גם להשליך בשר, אך לטענתו פקחי התברואה בעיר לוקחים את זה במקרה שלו צעד אחד קדימה. “לפני שנתיים וחצי בחנות שלנו ברובע ד’ מחלקת התברואה של אשדוד באו ועשו ביקורת, מצאו 400 ק”ג בשרים שהם פג תוקף, הם השמידו אותו, ומאז הם לא מרפים”.

בן שבת מסביר שזה ברור לו שהם היו מגיעים לבשר הזה ואף היו משמידים אותו ביוזמתם. “אני מרגיש שיש עלינו ביקורות בתדירות הרבה יותר גבוהה. פעם בשבועיים עד חודש מגיעים אליי כשתכל’ס יש מקומות שמגיעים אליהם גם פעם בחצי שנה”.

התחושה של בן שבת קשה. “יש הרגשה שהם רוצים להצדיק את הטענות מלפני שנתיים וחצי, רוצים לגמור עליי, לסגור לי את הפרנסה. זה לא הוגן, אף אחד לא מתקרב לרבע מהסטנדרטים שלי. אני מרגיש נרדף, שנתיים אני פותח את החנות בפחד. יש תחושה של רדיפה וניסיון לייאש אותי ואולי לגרום לי לסגור לגמרי״.

“כרגע”, הוא מוסיף, “לא מחדשים לנו את רישיון העסק, מבקשים עוד מקררים ועוד חדר עבודה. אני כרגע מחפש מקום חדש לעבור אליו, ויכול להיות שזה לא יהיה בעיר, קיבלתי הרבה הצעות מחוץ לאשדוד”.

איך הלקוחות מגיבים לפרסומים הללו?

“הניסוחים מפחידים את האנשים — יש לקוחות נאמנים ויש לקוחות מתנדנדים כי אם עקרת בית קוראת כזה דוח, היא חוששת, לעיתים הבעל לא מסכים. ואני צריך לאסוף את השברים ולבנות את עצמי מחדש”.

מעיריית אשדוד לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת העיתון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר