ד"ר אלי לחמני. צילום: יח"צ

ד"ר אלי לחמני לצ'יק פוינט: "בואו לאשדוד"

ד"ר אלי לחמני, חבר מועצת העיר אשדוד ויו"ר האופוזיציה, פנה אל סמנכ"לית צ'ק פוינט, טל פיין, בכדי שהחברה, המחפשת בימים אלו אתר שירכז את מלוא נפח פעילותה - תבחן את אשדוד כאופציה ראויה להקמת משרדיה

פורסם בתאריך: 24.7.19 13:57

     

"בהמשך לשיחה עם גורמים בחברה ולאור פרסומים על כך שהחברה נמצאת בתהליך חיפוש אחר אתר שירכז את מלוא נפח פעילות החברה, הריני להציע לכם לבחון את העתקת פעילות החברה לעיר אשדוד", את הדברים הללו ציין ד"ר אלי לחמני – חבר מועצת העיר אשדוד ויו"ר האופוזיציה, במכתב שהעביר אל סמנכ"לית צ'ק פוינט – העוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע, אבטחת רשתות ומחשבים, מכשירים ניידים וענן וידועה בעיקר בפיתוח תוכנות חומת אש, VPN, ואבטחה מתקדמת בפני איומי סייבר.

במכתבו מנה ד"ר לחמני את נתוניה של העיר אשדוד, הרכב האוכלוסייה המגוון והעובדה כי לא מעט מתושביה הינם בעלי מקצוע בתחום הייטקי: מהנדסי והנדסאי חומרה, תוכנה, רשתות ומערכות אבטחת מידע וכן עובדים מקצועיים במקצועות הייטק למכביר. כמו כן ציין ד"ר לחמני  כי "בעיר מתוכנן (בשלבי ביצוע) מתחם חדש באזור הצמוד לתחנת הרכבת בכניסה הדרומית לעיר ובעל פוטנציאל קיבולת של מאות אלפי מ"ר ומיועד אך ורק להייטק ולגופים התומכים לתעשיית ההייטק ומחירי הרכישה ו/או ההשכרה של שטחים אלו יחסית זולים, ביחס לערים אחרות.

"למרות שמחשבתית אנו נחשבים עיר דרומית, אשדוד ממוקמת בשפלת יהודה והינה עיר עוגן לאוכלוסייה של למעלה מ-500,000 תושבים. העיר במרחק של פחות מ-35 ק"מ בלבד ממרכז ת"א, נגישה להגעה ויציאה ממנה באמצעות הרכבת ו/או תחבורה ציבורית ופרטית".

ד"ר לחמני הוסיף כי החברה "תוכל לחסוך לא מעט משאבים משימוש בכוח האדם המקצועי ומעולה הקיים בעיר ובטוחני כי העיר והנהלתה תעשה כל מאמץ לקבל אתכם בידיים פתוחות ובברכה, תוך מוכנות לסיוע והקלות לרבות הקמת מרכזי הסבה במימון עירוני ובכל סיוע אחר ככל שיהיה אפשר במסגרת החוקית".

את מכתבו סיים במשפט: "אשמח באם תביאו בשיקולכם את האפשרות של העיר אשדוד כעיר הבית שלכם" ובאפשרות כי יעמוד לרשותם וישמח לסייע ולהפגיש בין נציגי החברה להנהגת העיר בכדי לקדם את הנושא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר