אתי לוגסי טורקן, ישראל הרשקוביץ, יחיאל לסרי, אסף גרניט ויניב קקון צילום: דניאל אטדגי

אסף גרניט בכנס לקידום עסקים באשדוד: הלקוח במרכז

במרכז הצעירים כיוונים התקיים כנס לקידום עסקים ויזמים מקומיים מטעם משרד הכלכלה והתעשייה. אורח הכבוד היה השף אסף גרניט, שנתן הרצאה

פורסם בתאריך: 22.7.19 21:03

     

 השבוע התקיים כנס לקידום עסקים ויזמים מטעם משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, מערך מעוף ובשיתוף עיריית אשדוד, בסימן השקת חמשת הפורומים של העיר אשדוד.

במהלך הכנס השף והמסעדן אסף גרניט הרצה על "חווית הלקוח".

הכנס התקיים כאמור בשיתוף עיריית אשדוד ומרכז כיוונים, ובין דובריו ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, מנהל סניף מעוף  אשדוד, ישראל הרשקוביץ' ומנהלת מרכז כיוונים, אתי לוגסי.

אסף גרניט מרצה במרכז כיוונים צילום: דניאל אטדגי

משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ומעוף אשדוד השיק לא מכבר חמישה פורומים לעסקים בעיר.

בשנת 2018 נמצא כי אשדוד היא העיר הידידותית ביותר לעסקים קטנים ובינוניים לרשויות מעל 150 אלף תושבים, כך עלה במדד הרשויות המקומיות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. פרויקט המאיץ בעיר אשדוד לפיתוח מיזמים טכנולוגיים שהחל את פעילותו בשנה שעברה והשקה החודש של חמשת הפורמים הנוכחים בעיר הופכים את העיר אשדוד למעצמה לעסקים קטנים ובינוניים.

ישראל הרשקוביץ', מנהל סניף מעוף אשדוד קרא לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, ליזמים ותושבי העיר לבוא ולהצטרף לסביבה היוזמת והמפתחת בעיר אשדוד. כמו כן, הוסיף ואמר: "משרד הכלכלה והתעשייה וסניף מעוף אשדוד שואף בכל כוחו  להנגיש את הכלים והידע הן ליזמים ולבעלי עסקים והן לרשות, קרי העיר אשדוד. שיתוף הפעולה בין העירייה ומערך מעוף יצר סביבה ידידותית לעסקים ולתושבים, והוביל  את ההקמה של חמשת הפורמים בעיר אשדוד שהם נכס חברתי כלכלי חשוב ומהווה דגם ייחודי בישראל."

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "העיר אשדוד מהווה דוגמא ומופת כיצד שיתוף פעולה בין משרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים מעוף מרחב דרום והרשות יוצרים מציאות אחרת בשטח. מעוף מרחב דרום רואה לנגד עיניו את היזמים אשר רוצים לפעול  בתחום העסקים בתחומים שונים ויצירתיים".

אסף גרניט מרצה בכנס במרכז כיוונים צילום: דניאל אטדגי

ראש העיר, יחיאל לסרי סיפר למשתתפים כי הוא שמח שהחזון העסקי לעיר אשדוד קורם עור וגידים בדמות מספר פרויקטים ומפעלים, בין היתר הקמת המאיץ של משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ןמעוף מרחב דרום, למען יזמים מתחומים מגוונים אשר נמצאים בשלבים שונים של פיתוח מיזם טכנולוגי – החל משלב הרעיון ועד למיזמים טכנולוגיים פעילים. כמו כiך ההקמה של חמשת הפורומים לפיתוח הקהילה העסקית והחברתית בעיר: אמנים, יזמים ואנשי עסקים, נשים חרדיות ומנכ"לים של מוסדות עוגן.

אסף גרניט סיפר שהאג'נדה שלו בעסקים היא קודם כל, לראות את הלקוח, לתת לו שירות, ומה הרצונות שלו – הלקוח הוא המרכז. בנוסף שיתף גרניט את המשתתפים כיצד ערך הפרפקציוניזם מוביל אותו בתור שף להצלחה בתחום המסעדנות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר