מלון ווסט WEST אשדוד. צילום: באדיבות רשת מלונות טמרס

תעודת הצטיינות למלון ווסט אשדוד מהאתר הבינלאומי Tripadvisor

מלון ווסט אשדוד מרשת מלונות טמרס, זכה לתואר כבוד מהאתר התיירות היוקרתי Tripadvisor בקטגוריית המלונות הטובים היותר בישראל לשנת 2018/9

פורסם בתאריך: 21.7.19 21:05

     

מלון ווסט WEST אשדוד מרשת טמרס זכה בתואר כבוד מאתר Tripadvisor (טריפאדויזור), בקטגוריית 25 מלונות הכי טובים בישראל מטעם בחירת בגולשים לשנת 2018/2019.

התואר ניתן רק למלונות שבאופן עקבי מדורגים על ידי האורחים בציונים הגבוהים ביותר בפרמטרים שונים, בפרק זמן רציף של 12 חודשים ללא תנודות ופערים. האורחים דירגו את המלון ברמות הגבוהות של איכות השרות מה שהביא לקבלת אות ההצטיינות .

ווסט אשדוד מרשת טמרס צילום: באדיבות רשת מלונות טמרס

מלון הבוטיק ווסט אשדוד שוכן על רצועת חוף יפיפייה וכולל 113 חדרים וסוויטות. העיצוב האלגנטי והמתוחכם משלב ביצירתיות בין פונקציונליות ליוקרה, כאשר פנים המלון המלוטש מתמזג עם היופי הטבעי של הנוף מסביב. בנוסף לנוחות המפנקת של החדרים והסוויטות, אורחי המלון ייהנו ממתקנים כדוגמת – ספא, חדר כושר, בריכה, סאונות רטובות ויבשות, טרקלין עסקים מסידות וחדרי ישיבות.

בראנץ' חדש במסעדת אנדיב מלון ווסט אשדוד מרשת טמרס. צילום: רונן דבש

סהר טל, מנהל ווסט אשדוד מרשת טמרס: "הזכייה בתואר הנחשק היא מקור אמיתי של גאווה שמשקפת את רמת האירוח הגבוהה מפתיחתו של המלון , במטרה להעניק לאורחינו חוויה מפנקת ויוקרתית. הזכייה היא ההוכחה לכל אנשי הצוות של המלון שדרך מסירות ומקצועיות מצליחים להגיע להישגים גבוהים".

רשת מלונות טמרס, מנהלת את מלון ווסט בוטיק תל אביב, מלון ווסט בוטיק נתניה, מלון ווסט בוטיק אשדוד וכן, את מלון דניאל הרצליה, מלון דניאל ים המלח ומלון-ספא שיזן הרצליה. ששת בתי המלון מונים מעל 1000 חדרים, כולם למרגלות חופיה היפים של ישראל ומציעים שילוב אידיאלי בין נופש, רוגע, עסקים ובילויים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר