זירת התאונה. צילום: אילן אסייג

האם והתינוק נהרגו: הנהג האשקלוני נעצר ושוחרר

בתאונה קשה ליד מחלף בית רבן נהרגו אם ובנה התינוק, ואילו האב, קצין חיל האוויר, נפצע קשה. הנהג הפוגע, תושב העיר בן 32, נעצר ושוחרר למעצר בית לאחר שהופרך החשד כי נהג בהשפעת סמים

פורסם בתאריך: 18.7.19 22:10

     

נהג משאית תושב אשקלון חשוד בגרימת מותם ברשלנות של שניים בתאונת דרכים שהתרחשה ביום חמישי שעבר במחלף בית רבן שבין אשדוד לגדרה. מחקירת המשטרה עולה כי המשפחה עצרה בצד הדרך בכביש 7 סמוך למחלף בית רבן. בשלב הזה נהג המשאית התנגש ברכבם מאחורה. האם, סופי רוסטסקי, בת 28, ובנה איתי, בן החודשיים, שישב לידה, נהרגו. מצבו של אב המשפחה, קצין חיל האוויר, בן 34, עדיין קשה. בתם בת שנתיים כבר שוחררה מבית החולים.

“כשהגענו למקום, המראה היה קשה”, סיפר פראמדיק מד”א אשר ארביב, “הרכב הפרטי היה מעוך, ובתום פעולות חילוץ בסיוע מכבי האש, התחלנו בהענקת טיפול רפואי לשלושת הנפגעים, כולם מהרכב הפרטי”.

נהג המשאית הפוגעת, בן 32, נעצר והועבר לחקירת משטרה, וכאשר נשאל על נסיבת התאונה השיב כי אינו זוכר דבר.

“מדוחות הפעולה עולה חשש שהחשוד השתמש בסמים”, אמר רס”ר אולס ירצו’ק, נציג המשטרה בדיון הראשון בבית המשפט בהארכת המעצר. “כמו כן, בעברו יש עבירות שמסכנות חיים בתחום התעבורה, מסוג אחד של כניסה לאור אדום, שימוש בטלפון ויש קנס של סטייה מנתיב נסיעה”.

 

ישראל נחמיאס, עורך דינו של הנהג הכחיש את השימוש בסמים: “החשוד עצמו נפצע בתאונה, מצבו הנפשי מאוד ירוד. הוא נחבל בראש, סחרחורות ולחצים בחזה ולא מעכל את מה שקרה. במרבית הזמן הוא שקוע ובוכה… שוחחתי עם החשוד, הוא לא משתמש ולא השתמש, ולכן אין שום סיכוי שימצאו שרידי סם”.

השופטת אורית חדד כתבה בהחלטתה כי החשוד “אינו נותן תשובות ענייניות וישירות לגבי מכלול השאלות שהופנו אליו ולמעשה בהתייחס לשאלות רבות משיב הוא כי אינו זוכר”, והאריכה את מעצרו ביומיים.

אלא שלאחר בדיקה לא נמצאו סמים בדמו של הנהג, ובתחילת השבוע הוא שוחרר למעצר בית בפיקוח של בני משפחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר