אליסה שכטר בפעולה. צילום סלבה נוסינסקי

צפו: אליסה ממשיכה לעשות פלאות

אליסה שכטר, חיילת ואמנית קרקס בדורטו אשדוד, ממשיכה לקצור הישגים: הפעם היא זכתה במקום השלישי בתחרות להופעות קרקס שהתקיימה באסטנה בירת קזחסטן

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:20

     

״אי אפשר להשוות את התחושה הזאת כשקוראים בשמי לפודיום ואז מכריזים ׳׳ישראל׳ לשום דבר״, אומרת אליסה שכטר מאשדוד, אמנית קרקס שזכתה השבוע במדליית ארד בתחרות הקרקס הבינלאומית שהתקיימה בקזחסטן.

״זאת גם גאווה מאוד גדולה, לצעוד במצעד לפני התחרות מול אלפי אנשים ולהחזיק את דגל ישראל, במיוחד כשבשנה קיבלתי הכרה מהמדינה כאמנית״. שכטר, בוגרת מקיף ז’ שהתגייסה זה מכבר לצבא ומשרתת כנהגת יחידה, קיבלה באופן חריג ומיוחד סטטוס של אמנית פעילה, שזה שווה ערך לספורטאי מצטיין. בפברואר אשתקד הגיעה למקום השלישי בתחרות הנחשבת במונטה קרלו.

היא החלה להתאמן באמנויות הקרקס כשהייתה בת 6. בגיל 12 עברה לקרקס דורטו ומאז הוא עבורה כבית. בהגדרתה היא אמנית חישוק אווירי, וזאת גם ההופעה שעשתה בפסטיבל שאיתו זכתה במקום השלישי. ״הפרמיירה של המופע נעשתה בפסטיבל והוא קיבל המון מחמאות בין משופטים ובין מאמנים״.

סלבה נוסינסקי, מי שהקים את הקרקס באשדוד בשנת 2010 והמנהל האמנותי והבמאי של הקטע שאיתו ניצחה שכטר, מספר: ״אליסה הגיעה לגובה של 12 מ׳. זה קטע של שש דקות שהיא עפה באוויר ללא חגורת ביטחון כי זה חלק מהניקוד של התרגיל״.

גם הוריה של שכטר ליוו אותה הפעם בתחרות, וההתרגשות הייתה גבוהה מהרגיל. ״אימא שלי פעם ראשונה ראתה אותי בכזה גובה. בפעם הראשונה לקח לה זמן להתאושש, אחר כך היה לה קצת יותר קל. לפני כן פעם ראשונה שעליתי לגובה כזה היה ב-2016 בפסטיבל המקצועי ולקחתי את המקום הראשון גם במסגרת דורטו בגיל 15״.

קרקס דורטו ממוקם בבית ספר המגינים ברובע ג׳ באולם הספורט, שם שכטר גם מלמדת את הדור הצעיר מגילי 16—5.

אליסה שכטר . צילום סלבה נוסינסקי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר