שבוס צילומסך: מיכאל גליקמן

בשבת הקרובה: ה"שבוס" יחל לפעול באשדוד

לאחר שני פיילוטים בחודש אפריל, בסוף השבוע הקרוב המיזם צפוי להתחיל באופן רציף. צפו במסלול הנסיעה

פורסם בתאריך: 30.6.19 17:17

     

בשבת הקרובה האגודה לתחבורה שיתופית תחל להפעיל את שירותי קו "שבוס" באשדוד. הוא ייצא בשעה 10 בבוקר בביג פאשן, יעבור דרך השכונות הוותיקות, והתחנה האחרונה שלו תהיה בחוף לידו.

״עשינו החלטה לא להיכנס לרבעים החרדים והמעורבים ו׳, ג׳ ו-ז׳ בשל הרגישות״, מסביר אלכס פאנוב מנכ״ל שבוס ותושב העיר.

״אנחנו לא באים להתריס, בשביל זה נעבור בקצוות של הרובע ומי שירצה להשתמש ב׳שבוס׳ יילך לא יותר מ-10 דק׳ לנקודה בה האוטובוס עובר״.

מסלול הנסיעה של שבוס אשדוד

ה׳שבוס׳ ייסע במחזורים קבועים, כל סבב 44 דק. כאמור בשעה 18:00 יסיים הקו את עבודתו.

לאחר שנתקלו בבעיות ביורוקרטיות, השבוע הצליחו ב׳שבוס׳ להעביר את התרומה הראשונה והמשמעותית שלהם, ויוכלו לפעול בחצי השנה הקרובה בעזרתה. ״השלב הבא יהיה לצאת לקמפיין גיוס המונים בעוד שבועיים לטובת הפעלת קו גם ביום שישי״.

ולכל מי ששואל איך יזהה את האוטובוס – הוא יהיה ממותג והשם ״שבוס יתנוסס עליו. אוטובוס שיהיה לו מיתוג של שבוס.

״הנהגת שבוס אשדוד", נמסר היום,  "שמחה עד מאוד לעדכן את תושבי העיר כי שבוס אשדוד מתחילה לפעול ביום שבת הקרוב ה 06/07/19, לאחר שנמצא סכום התרומות אשר יאפשר את הפעלתו בחודשים הקרובים״ מספרים חברי ההנהגה: אלכס פנוב, רוני סאיג, גיא סער, שמוליק דואק, עינת רוזנטל, יניב אהרון, מיכאל גליקמן, לאון גלמן, סשה עודוד.

החל מיום שבת כולם יוכלו סוף סוף כל תושבי העיר להנות בשבת מתחבורה שיתופית נגישה, שווה לכל כיס בעיר שלנו. הקו יפעל בימי שבת בין 10:00-18:00. לצאת לבלות בביג, חופי הים, להתנייד לבית החולים ועוד והכל במחיר השווה לכל כיס של 6.90 שח לנסיעה.

מאחר ומשרד התחבורה אינו מתיר, הפעלת קוי תחבורה בשבת באשדוד, לצורך כך שבוס ( שילוב בין שבת ובוס אוטובוס באנגלית), הינה אגודה שיתופית מוכרת, ובעלת רישיון ממשרד הכלכלה אשר הוקמה ב 2015, על מנת לאפשר תחבורה שיתופית בשבת באשדוד ובערים נוספות ברחבי בארץ. על מנת להשתמש הקו התחבורה השיתופית החדש בשבת אשר יחל לפעול בעיר, על כל משתמש להירשם לאגודה בעלות שנתית של 20 שח בלבד. הליך הרישום אורך כ 40 שניות בלבד. בקישור הבא https://www.shabus.co.il/ תחת הצטרפו אלינו. מעדכנים שם, מייל, מס טלפון נייד, תז וזהו אתם חברי וחברות אגודה ויכולים לסיוע בשבת כאהבת נפשכם.

לרגל השקת הקו החדש באשדוד אשר יפעל בימי שבת באופן קבוע, הגדרנו מבצע מספרים חברי ההנהלה אלכס פנוב ורוני סאיג, כי כל מי שירשם כחבר עמותה עד ל 30/07/19 בעלות של 20 שח, יקבל שתי נסיעות ראשונות חינם.

את הקו החדש של שבוס באשדוד ניתן לראות באפליקציית Moovit מסיפה עינת רוזנטל, מה שהופך את השימוש מידע על תחנות ועוד לנגיש וקל הרבה יותר.

במידה ואתם רוצים לתמוך בפרוייקט, ולסייע נשמח מאוד לקבל את תרומתכם ועזרתם. כל סכום יתקבל בברכה", סיכמו בהנהגת שבוס אשדוד.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר