עו"ד אלעד דנוך מצביע

“לא מובן מאליו”: הניצחון המשולש של עו”ד אלעד דנוך

בפעם הראשונה מאז הוקם מחוז דרום של לשכת עורכי הדין נבחר יו”ר מחוז מאשקלון. עו”ד אלעד דנוך עשה היסטוריה והביס את מתחריו בניצחון של כ-68% וגם אייש תשעה מושבים מתוך 11 בוועד המחוז. בנוסף, המועמד שנתמך על ידי דנוך לראשות הלשכה — עו"ד אבי חימי — ניצח בבחירות הארציות

פורסם בתאריך: 20.6.19 16:19

     

ארבע שנים של עבודת שטח השתלמו: עו”ד האשקלוני אלעד דנוך הביס את מתחריו וניצח בבחירות לתפקיד יו”ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין.

דנוך קיבל 67.8% מקולות המצביעים לעומת מתחריו עו”ד ליאור מרקוביץ’, שהגיע למקום השני עם 17.32% מקולות המצביעים, ועו”ד חן אביטן במקום השלישי עם 14.85% מקולות המצביעים.

בסך הכול מתוך 2,066 מצביעים בכל מחוז דרום גרף דנוך 1,401 קולות, זאת לעומת 358 קולות עבור מרקוביץ’ ו-307 לאביטן. מדובר במספר כמעט חסר תקדים של מצביעים.

גם למושבי הוועד הצליח להביא דנוך מספר חסר תקדים של מושבים, כאשר רשימתו “המחוז מנצח” הכניסה תשעה מושבים מ—11 המושבים שבוועד המחוזי, כולל מושב היו”ר. את שני המושבים הנותרים קיבלו אביטן ומרקוביץ’.

בבחירות לראשות הלשכה הארצית ניצח עו"ד אבי חימי, שנתמך על ידי דנוך, את עו"ד ציון אמיר. תמיכתו של דנוך בחימי תרמה לא מעט לניצחון שלו, כי במחוז דרום קיבל חימי 1,239 קולות לעומת אמיר, שקיבל 775 קולות.

עם היוודע תוצאות ההצבעה מסר דנוך כי הוא מודה למאות עורכי הדין שהביעו בו תמיכה, “הניצחון הזה הוא ניצחון של כל עורכי הדין במחוז. עורכי דין שרצו שינוי, שרצו מחוז נגיש ופתוח יותר, שרצו כתובת אמיתית. אני גאה ושמח על התוצאה המדהימה שהשגנו בזכותם. זה בהחלט לא מובן מאליו, ואני מתחייב לקיים את ההתחייבות שלי להפוך את מחוז דרום בית לעורכי הדין מכל הערים בדרום. נחולל כאן מהפכת שירות אמיתית. עורכי הדין יקבלו מעתה הרבה יותר. נהיה כאן למענם. אני כאן בשליחותם. מתחילה תקופה חדשה במחוז דרום, ואני גאה להוביל אותה עבורכם.

תודה מקרב לב לאלפי התומכים, מאות החברים, עשרות הפעילים וכל מי שהיה שותף לניצחון המרשים הזה.

אני מתחיל לעבוד כבר מהיום כדי להוציא אל הפועל את החזון והתוכניות שלנו למחוז שייתן יותר לעורכי הדין שלו”.

דנוך, בן 34, הוא שותף במשרד דנוך-ריביצקי, המתמחה בנזיקין, ועד כה הוא כיהן כממלא מקום יו”ר ועד מחוז דרום וכיו”ר פורום הצעירים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר