צילום: סיוון פר'ג

אשדוד נחת בארץ: קבלו את מטוס החלומות של אל על

 הטקס החגיגי להשקת מטוס החלומות החדש, שנושא את השם "אשדוד" כמחווה לשנת ה-60 לעיר, התקיים הבוקר בנתב"ג. נציגי הממשלה, הנהלת אל על, ד"ר יחיאל לסרי והאנדלוסית היו שם

פורסם בתאריך: 23.8.17 11:16

     

 

המטוס התקבל בטקס חגיגי במעמד שר התחבורה ישראל כץ, אליסטר ברט השר הבריטי לענייני המזרח התיכון ופיתוח בינלאומי, שגריר ארה"ב בישראל דוויד פרידמן, שגריר ברזיל בישראל פאולו סיזר מיירה דה וסקונסלוס וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. ארוע הנחיתה כלל כמיטב המסורת גם את טקס ההסלנה – התזת סילוני מים על ידי מכוניות כיבוי אש על המטוס החדש.

היום (ד') בשעה 9:30 , נחת לראשונה המטוס החדש בנמל התעופה בן גוריון כשעליו נציגי הנהלת ועובדי החברה, סגן יו"ר בואינג העולמית ריי קונור, סטיב הייזי, נשיא ALC, מנכ"ל יצרנית המושבים ריקארו ד"ר הילר מארק ואורחים רבים מהארץ ומהעולם.

לפני כחודש ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל אתמול שיחת טלפון מחברת התעופה אל על והתבשר מהם כי הנהלת החברה החליטה לקרוא למטוס החלומות החדש "דרימליינר" בשם "אשדוד", כמחווה לעיר שמציינת 60 שנה להולדתה. "אשדוד" החדש, מטוס החלומות "דרימליינר" של אל אל, יחליף את מטוס בואינג 767 הישן ויהיה הראשון מתוך צי של 16 מטוסים חדישים.

הטקס החגיגי להשקת המטוס החדש "אשדוד" התקיים הבוקר בנתב"ג, במעמד נציגי הממשלה, הנהלת אל על וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי .בטקס החגיגי הופיעו התזמורת האנדלוסית ולהקת שלום ישראל.

"אשדוד" יהיה המטוס הראשון מתוך 16 מטוסים, אשר ירכיבו את צי המטוסים החדש של אל על. המטוסים הראשונים יהיו מסדרת בואינג 900 ולאחריהם יצטרפו מטוסים קטנים יותר מסדרת 800, כאשר אשדוד מתכבדת במטוס הראשון הנושא את שמה, זאת כמחווה לעיר המציינת 60 שנה להולדתה.

שר התחבורה ישראל כץ אמר: ברכות. רכישת מטוסי הדרימליינר מחברת בואינג היא ביטוי להתפתחות אל על והשתלבותה במדיניות השמים הפתוחים ובמקביל לעומק היחסים האזרחיים ויחסי הסחר בין ישראל לארה"ב. הברית בין ארה״ב וישראל, המבוססת על ערכים משותפים וזהות אינטרסים , היא העוגן המרכזי ליציבות האזור. ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון  ובת הברית היחידה עליה יכולה ארה״ב לסמוך בשעת מבחן. אנחנו חולקים מודיעין משותף מול איומי הטרור הסוני של דעא"ש ואל קאידה ומול החתרנות השיעית והתמיכה בטרור, מבית מדרשה של אירן. אסור לאפשר לאירן להתבסס צבאית בסוריה ולהקים חזית צפונית מול ישראל, ואסור לאפשר לה להקים מסדרון יבשתי שיחבר בציר של טרור בין טהרן לבירות. ארה״ב חייבת לחזור לעמדת הובלה והנהגה באזור. מדיניות ההנהגה מאחור של הממשל האמריקאי היוצא, נכשלה ואפשרה לציר הרשע האירני, בגיבוי רוסיה, להגיע לעמדת השפעה מכרעת שמאיימת על בנות בריתה של ארה״ב באזור. ישראל תפעל לשמור על בטחונה מול כל איום. ישראל לא תאפשר לאיראן וגרורותיה באיזור להקים חזית צפונית ולאיים על העורף ועל תשתיות לאומיות בישראל. נעשה ככל שנידרש כדי למנוע זאת.

 דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר: "היום הוא יום חג לאל על, שיאה של תנופת ההתחדשות אותה התחלנו לפני שנה וחצי בעת רכישת 16 המטוסים החדשים מחברת בואינג. אנו שמחים לצאת לדרך חדשה עם מטוס הדרימליינר הראשון. הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 787 החדשים תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות אשר תכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצוינות שירותית ומוצרית על מנת להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, אל ומישראל. אני משוכנע כי מהלך ההצטיידות המשמעותי הזה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על, להציע ללקוחותינו נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי".


בצילום: 1. ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, דוד מימון, ישראל כ"ץ, שגריר ארה"ב בישראל דוויד פרידמן, תמי מוזס בורוביץ, אלי דפס יו"ר אל על. צילום: סיוון פרג'

צילום: נאור ביטון

צילום: נאור ביטון

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר