הילד שטבע בבריכה בצימר בראש פינה
אסון כבד. אלירן חמו ז"ל

אביו של אלירן הקטן נפרד מבנו: "מעולם לא חשבתי שאכתוב הספד לבן שלי"

הלוויה קורעת לב באשדוד: המונים נפרדו בבכי תמרורים מהילד שטבע בבריכה במהלך חופשה בצפון והלך לעולמו הלילה

פורסם בתאריך: 14.6.19 14:13

     

מאות ליוו בצהריים למנוחות את הילד אלירן משה חמו שטבע בתחילת השבוע בבריכה בצימר בראש פינה והלילה נפטר בבית החולים זיו בצפת. המלווים בכו יחד עם המשפחה הכאובה שמתמודדת עם אסון כבד.

האבא איציק ספד לבנו: "מעולם לא חשבתי שאכתוב הספד לבן שלי. אלירן שלנו, השם שלך מתנגן לי על השפתיים, מורכב משני שמות – אלי ישמור עליך. ילד של שמחה ואושר, ילד של חיוך גדול, ילד של עיניים גדולות, ילד מושלם שלי. בין כל ההודעות שקיבלתי השבוע, הייתה הודעה של אבא של ילד מהגן שכתב לי – אלירן באמת ילד כל כך מתוק, שבשניה מתאהבים בו. לפני שבועיים הילד המתוק הזה היה חולה בדלקת גרון ומירב המופלאה ישבה איתו בבית.

"אלירן", המשיך איציק, "היה ילד עם חוש מוטורי מטורף, כל כך חששנו שהוא יגדל וירצה אופנוע, מי היה מאמין מי? הייתי המאושר באדם, הרגעים המופלאים של החיבוקים והנשיקות שהוא תלוי לי על הצוואר… אלוהים אלוהים כמה אני מתגעגע אליך". 

האב הוסיף: "מאז הרגע הנורא עברנו מספר ימים של הכנה, קיבלנו הרבה כוחות מהמשפחות שלנו, מהרבה אנשים שאנחנו לא מכירים שקראו תהילים לרפואתך. שערי שמיים נקרעו מהתפילות  אבל ללא הצלחה. מירבי שלחה הודעה לחברים ואמרה: תודו על החיים הטובים שיש לכם, תהנו מכל רגע ורגע ותאהבו חזק את הילדים שלכם – אתם לא יודעים מה מחכה לכם בפינה. מירבי המשיכה וכתבה; אלירן הוא אהבת חיי, ככול שגדלת נהיית יותר ויותר. יצירת פאר כזאת עוד לא ראיתי".

אלירן הוא בנם של מירב ואיציק, אח של אנאל ואור. המשפחה, במקור מאשדוד, חיה ברמת גן. איציק הוא אחיה של דינה בר אולפן, המשנה למנכ"ל עיריית אשדוד.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ספד בכאב שניכר בקולו: "מסרבים להאמין לבשורה הקשה מנשוא, הפרידה של הורים מילד שבקושי הספיק להציץ על העולם". 

הדוד שמוליק נפרד: "כולם באו לכבודך אלירן משה האהוב. החיוכים ושמחת החיים שלך הביאו את כולם אליך, ורק אתה חסר כאן. כולם יודעים שבחג השבועות הקדוש ברוך אוסף אליו את צדיקיו. הגמרא מספרת שגם דוד המלך נפטר בשבועות. כולם אהבו אותך ושמחו להיות לצידך". 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר