חובשים וכוחות משטרה במקום שבו נמצא פצוע הדקירות במנחם בגין צילום דוברות איחוד הצלה

“כיפה אדומה” שכשלה

כך נראה קרב עקוב מדם בין עבריינים במרכז העיר: חבורת רעולי פנים ניגשה אל צעיר שישב בבית קפה בסיטי ולפי החשד, כמה מהם דקרו אותו פעם אחר פעם. חייו ניצלו בבית החולים

פורסם בתאריך: 31.5.19 11:20

     

חצות הליל שבין שני לשלישי: קבוצת רעולי פנים יוצאת מרכב ומתקרבת לעבריין בן 32 מרחובות שישב בבית קפה במתחם גן העיר באשדוד. תגרה מתפתחת. הוא מנסה להימלט, והם דולקים בעקבותיו. בסופו של דבר, כמה מהם מצליחים לפי החשד להכותו וגם לדקור אותו שוב ושוב בפלג גופו העליון. הוא מתמוטט על כביש מנחם בגין ליד חנות פיצוחים, כשהוא זב דם והם בורחים משם במהירות. כך, לעיני עוברים ושבים, בוצע ניסיון החיסול שנכשל.

פראמדיק מד”א איגור ארטל שטיפל בבחור סיפר: “כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות ה—30 שוכב על הכביש. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות מדממות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב”.

 

הצעיר שנדקר פונה לבית החולים אסותא בעיר במצב קשה והוכנס לטיפול נמרץ כשהוא מונשם. למחרת מצבו השתפר, ונכון ליום רביעי אחר הצהריים הוא יצא מכלל סכנה והועבר למחלקה רגילה.

במשטרה מעריכים שמדובר בניסיון חיסול כחלק מסכסוך בין עבריינים. מי שנדקר נחשב למזוהה עם ארגונו של בני שלמה — שיריביו הגדולים הם ככל הנראה האחים לביא מרחובות ושלום דומרני מאזור לכיש. לא פעם יש בין הצדדים הנצים מלחמות על שליטה, על כסף ועל כוח. לפעמים זה נגמר בצורה קטלנית, הפעם רק בפציעה קשה. התושבים הנורמטיבים והחפים מפשע צריכים תמיד לקוות שלא ישלמו גם הם מחיר רק כי נקלעו למקום שלא בטובתם.

מתוך הארכיון: בית חולים אסותא אשדוד אילן אסייג

בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אילן אסייג

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר