הורים זיכרו: לא משאירים ילדים ברכב. צילום: דוברות המשטרה

פעוט בן שנתיים נשכח ברכב נעול וחולץ בידי אזרח ושוטרים

אזרח ערני ושוטרי סיור הצילו את הפעוט - מצבו טוב. האב אמר שלא שם לב. השארת ילד ברכב עלולה להיגמר באסון במיוחד כשחם בחוץ

פורסם בתאריך: 10.5.19 11:34

     

שוטרי סיור ואזרח עובר אורח חילצו פעוט כבן שנתיים שהושאר נעול ברכב במתחם קניות ליד מרכול רמי לוי באזור התעשייה. מצבו טוב.

צילום: דוברות מד"א

לקראת השעה 11 התקבל דיווח במשטרה על אודות ילד קטן נעול ברכב לבדו במתחם קניות שבאזוה״ת בעיר אשדוד. שוטרי הסיור מתחנת המשטרה בעיר הגיעו חיש מהר למקום ובסיוע אזרח נוסף הצליחו לחלץ את הפעוט מתוך הרכב. אביו של הילד הגיע אף הוא באותה העת למקום ואמר שלא שם לב שבנו נשכח ברכב. המשטרה בודקת את נסיבות המקרה.

במשטרה מתריעים אודות מקרים מעין אלו העלולים להסתיים באסון, בדגש לימים אלו בהם מזג האוויר הופך לחמים. ״אין להשאיר ילדים ברכב. מדובר במלכודת מוות המסכנת את הילד ללא יכולת שלו להיחלץ לבדו״.

הורים זיכרו: לא משאירים ילדים ברכב. צילום: דוברות המשטרה

דובר מד"א: בשעה 11:02 התקבל דיווח על פעוט שנמצא ברכב נעול בחניית מרכז מסחרי באשדוד.
חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום בדקו את התינוק את התינוק שחולץ מהרכב לאחר שהיה נעול מספר דקות ברכב חם ובדרך נס מצבו קל בלבד.

חובש רפואת חרום יוסי סמדג'ה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שוטרים ורכב שמתוכו חולץ פעוט כבן 3 בהכרה מלאה לאחר ששהה ברכב הנעול מספר דקות, סיפרו לי שאזרחים שחלפו במקום הבחינו בפעוט ובסיוע שוטרים ומתנדבים מ"ידידים" הוא חולץ מהרכב, הילד בכה והיה אדום וחם למגע, בדרך נס הוא שרד את זה ללא נזק, לאחר בדיקה רפואית הוא נלקח ע"י אביו להמשך בדיקות וטיפול".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר