הותיר אישה הרה ותינוק. פנחס מנחם פשווזמן ז"ל, ההרוג מפגיעת הרקטה באשדוד
הותיר אישה הרה ותינוק. פנחס מנחם פשווזמן ז"ל, ההרוג מפגיעת הרקטה באשדוד

ההרוג באשדוד: פנחס פשווזמן בן 21 – נשוי ואב לתינוק

המנוח חסיד גור היה בדרכו לביתו, הספיק להיכנס לבניין וספג רסיסים ליד המדרגות. הלוויתו נערכת הלילה בירושלים

פורסם בתאריך: 5.5.19 23:00

     

פנחס מנחם פשווזמן בן 21, חסיד גור מאשדוד, נשוי ואב לתינוק, הוא ההרוג מפגיעת רסיסים הערב בעיר. הוא מובא למנוחות בשעה זאת – הלוויתו מתחילה מרחוב ירמיהו בירושלים, תמשיך בבית ההלוויות שמגר ותסתיים בהר המנוחות.

מדובר באסון השלישי במשפחה: אחיה של אמו נרצח בפיגוע בהר מירון ואח נוסף טבע למוות בנהר הירדן.

פנחס היה בדרכו חזרה מבית הכנסת וניסה לתפוס מחסה בהישמע האזעקה לאחר השעה שבע. הוא הספיק להיכנס לבניין הסמוך ועל שפת המדרגות בבניין נפגע מרסיסים בחזהו ובבטנו והתמוטט. הרקטה נפלה בחצר הבניין מטרים אחדים משם. הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד ושם נקבע מותו.

ראש העירייה לסרי בזירה שבה אירע האסון הערב:

הערב נורה לאשדוד מטח כבד במיוחד של כ-30 רקטות. רובן יורט על ידי סוללת כיפת ברזל אך שלוש מתוכן נפלו בשכונות מגורים: באחת שבה נהרג פשווזמן ובאחרת שבה פגעה הרקטה על קו התפר שבין המדרכה והכביש והרסיסים גרמו לשריפה של מכונית שעלתה באש. בשתי הזירות גרמו הרסיסים נזקים כבדים ויצרו חורים גם בקירות ובחומות אבן ובנוסף ניפצו שמשות של דלתות וחלונות אף בקומות גבוהות. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח.

פנחס הוא ההרוג הישראלי הרביעי מאז תחילת סבב ההסלמה הנוכחי – אתמול בבוקר. קדמו לו זאיד אל-חממדה בן 49 שנהרג מפגיעת רקטה במפעל באשקלון; משה פדר, בן 68 מכפר סבא שנהרג בכביש באזור שדרות והלילה נהרג משה אגדי, בן 58, מפגיעת רקטה בחצר בית באשקלון.

זיכרו: בהישמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן ולהמתין בפנים 10 דקות. מי שנמצא בחוץ ינסה לתפוס מחסה בתוך מבנה ויעלה במדרגות לקומה השניה. מי שבשום אופן לא מספיק לתפוס מחסה ישכב על הארץ במקום הכי בטוח שיש ויניח את הידיים על הראש.

שמירה על הכללים מצילה חיים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר