להצדיע לה. בר גרשון

חיילת בצבא הישועה

הכירו את בר גרשון, מדריכת חי"ר בצנחנים, שפועלת כצבא של אדם אחד לסיוע לנזקקים. לקראת החג היא פונה לכל מי שמוכן לפתוח את הלב

פורסם בתאריך: 17.8.17 19:12

     

בר גרשון, מדריכת חי”ר בבסיס טירונים של חטיבת הצנחנים, מנצלת את החופשות מהצבא בסופי שבוע לעשות טוב לאנשים.

החיילת בת ה-19 ממושב בית עזרא שליד אשדוד פתחה בימים האחרונים ביוזמה שמטרתה איסוף מצרכים, כסף ובגדים ליחידים ולמשפחות לקראת ראש השנה.
היא פרסמה מודעה ברשתות החברתיות ובין חבריה, פנתה לגופים ולחנויות שיתרמו ומקווה שתצליח לעזור ליותר אנשים מכפי שהצליחה בפסח האחרון, שאז נכנסה לנושא בפעם הראשונה.

“החלטתי לקחת על עצמי לעזור למשפחות ולאנשים בקשיים. זה פשוט בא, ואמרתי לעצמי שאני צריכה לעשות מעשה”, היא מסבירה. “אז פרסמתי בפייסבוק, בוואטסאפ, באינסטגרם, בין חברות, תליתי שלטים במושב שלי ובמושבים בסביבה. בסופ”שים עמדתי מחוץ למכולות במושבים עם ארגז ושלט לאיסוף מוצרי מזון וכסף. בסופו של דבר המצרכים הועברו באמצעות תושבת המועצה שעוזרת לאנשים בקשיים לארבע משפחות שאינני מכירה, ואני שמחה שעזרתי ולו במעט כדי שיהיה להן יותר נחמד ושמח”.

כעת לקראת החגים היא גייסה את עצמה שוב למשימה, והיא עושה הכול לבד. “לקראת ראש השנה אני רוצה להרחיב את הסיוע ליותר אנשים והחלטתי לאסוף גם בגדים. כבר פניתי לכמה חנויות וביקשתי שיסייעו. אני גם רוצה לעזור קצת לילדים במשפחות שאין להן, שיהיה להם לחופש”, הוסיפה.

גרשון היא בוגרת תיכון באר טוביה. כיום היא רב”טית, ולמרות גופה הצנום, בתפקידה כמדריכת חי”ר היא עובדת עם כלים כבדים בקלות. מי שיכול ומעוניין לתרום, אפשר גם מוצר אחד או דבר קטן, מוזמן ליצור איתה קשר, והיא כבר תדע לאן ולמי להעביר זאת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר